snalmums: verkar som att du mår okej nu o det är nog som många sagt att det nog inte är någon fara då du varken haft sd eller blödningar, men det samtidigt bra om du kan undvika de där förstoppningarna för det kan påverka. när jag låg inlagd så blev jag totalt förstoppad o de tyckte jag skulle ta microlax för o hjälpa till på traven o jag frågade om påverkan o de höll ju med om att det blir ett visst tryck, men det blir det ju av förstoppningen också, så ut måste det ju!
förstår din otålighet, de veckorna du är i nu tyckte jag var absolut jobbigaste.. hoppas verkligen tiden kan gå lite fortare nu iaf fram till v 28.
idag är det exakt en månad kvar till BF (21 juni), jag fattar inte att jag kommit så här långt! kanske skulle jag bli lite mer oförsiktig o ta i mer.. eller nä, förresten, är ju bra om jag kan gå fram tills vi ska ta bort cerklaget, bara 10 dagar kvar...
känner mig fullständigt utpumpad nu o ändå har jag inte gjort så mkt, det är alla andra som jobbat idag, sambon, sambons brorsa o svärfar med altantaket, svärfars fru med o plocka bort maskrosor från gräsmattan o jag har mest suttit på en stol eller i soffan, men är ändå astrött nu.. vi har grillat o gott blev det! bakad potatis, kycklingspett, mangoraja, grillade majskolvar, korv, kött...mumma!