vixan skrev 2011-05-23 08:42:32 följande:
Så här kan man tydligen också göra för att motverka hårdmage.
www.aftonbladet.se/halsa/mage/article12671702...Här har det varit en helg med sommarvärme, regn och åska. Nu är det fint igen! Skulle också vilja åka och shoppa lite blommor till tädgården men vågar inte gå så mycket.
Uhh, blir illamående när man läser om alla konstiga saker folk petar i sig, hahah!
Du får ju såklart ta med dig mannen, min sambo har fått burit krukor, grävt o släpat hela helgen, jag har bara planterat o sagt vart det ska stå

Han var oxå helt färdig igår, somnade på soffan, sittandes...mitt nya smeknamn "miss domina" kanske är befogat
Börjar bli nervös inför kollen imorrn, men hoppas läkaren säger att det är OK att man tar en tur till Åland, det är ju bara 4dagar. Men man måste tydligen fråga FK om man får åka utomlands när man är sjukskriven, jättemärkligt, det är ju ett miljöombyte som säkerligen bara gör gott. O såklart kan man ligga ner o "umgås" med familjen. Lika bra o fråga om "lov"...
Hoppas oxå allt är bra o att tappen är som den ska vara, liten är det iaf inget fel på, låg en halvtimme igår o bara kände hur den svängde runt o bökade i magen, supermysigt