Cerclage?
Lycka till vixan.
Lanie, nej, inte förrän om ngn månad, fortsätter liggläge framför dålig tv...
Lycka till vixan.
Lanie, nej, inte förrän om ngn månad, fortsätter liggläge framför dålig tv...
Härligt Lanie, önskar jag kunde sticka, lr ha engagemang o lära mig, sy kan jag, men sitta är väl knappast läge för nu :)
Vi köpte vagn idag... lite tidigt kanske, men har letat efter en grön kronan, o så sprang vi på en på blocket som mannen har hämtat idag, va sitt/liggdel, o så åkpåse, skötväska, mjuklift så vi gjorde ett klipp enl sambon, den va som ny
Bara 25 veckor kvar... hmm
Lanie, ja just det, tror jag läst det förut, blir lite snurrigt bland allt folk på nätet ibland
YT är bra, finns allt där ju!
Det är med blandad förtjusning man handlar, men känns fantastiskt bra. För det ska gå bra för oss! Jag har kvar kläder från sonen, visserligen är de från 02-03 men det är mkt fint och neutralt som går att använda fortfarande :)
Men nu blir det nog inget handlande på ett tag, många av våra vänner har smått nu så det blir nog att låna när det närmar sig på riktigt. Vilket skötbord ska du ha? jag har ett brio vegga (tror jag det hette) hos exet, men nu kommer jag få ha skötbordet i hallen utanför toan så det kanske ser skumt ut med ett plåtbord som hänger från väggen, får lusläsa blocket sen efter ngt fint golvskötbord
Som du säger, läskigt, men mysigt o planera...
Ok, aptiten kanske kommer igen då :)
Jag är oxå förstoppad, min förra bm jag hade innan jag bytte sa att jag kunde ta Lactulose, så jag tar det som blev över efter sonens magproblem. Så nu går det som en dans på toa
Har du testat ngt annat för magen, du vet, linfrön, plommon och sånt klassiskt"?
Egentligen gör det kanske inte så mkt just nu att aptiten är noll, bebis får ändå det den behöver och en annan kanske slipper passera 100gränsen denna grav...
Men det kanske är oron som gör att man inte vill äta, fast undermedvetet på ngt vis. Just nu vill jag bara komma på koll igen o se att allt är bra.
Btw, barnvagnen va huuur fräsch som helst, precis den Kronanagröna färgen jag tänkt mig
Va från 08 men det var fortfarande nubbar kvar på däcken och inte en strimma solblekt, såg ny ut! Längtar massor tills den ska premiärköras med lilltrollet i 
Ringde in igår o ska på efterkontroll den 24maj, så det blir lungt fram tills dess.
Hahah, vilken fråga det blev; "Hur har ni det med liggandet"?
Menar självklart hur mkt ni ligger under ett dygn, sover, vilar, läser osv.