Cerclage?
nyss hemkommen från veckans kontroll
allt såg bra ut, inget oförändrat och idag konstaterade läkaren att om man inte satt in det akuta cerclaget hade jag förmodligen fött och förlorat ytterliggare en bebis till. är så gudarnas glad att dom satte cerclaget även om det fanns risker med det. nu hoppades läkaren på att allt skulle hålla några veckor till och att inga värkar sätter igång. nu ska jag ta det lugnt några veckor till sedan tyckte läkaren jag skulle börja röra mig mer och så. vilken tur att jag inte lyssnade på andra läkaren som sa åt mig att leva som vanligt och promenera lite smått. icke, jag har istället valt att ligga/sitta för det mesta och inte göra allt för mycket. åhh jag längtar mer och mer efter våran lilla bebis nu...
lanie: sorry för den onödiga informationen, hoppas det går bra för dig idag på kontrollen

Hur ofta går ni på koller? jag har ju min första koll den 24e maj, en månad efter det sattes ungefär. Men hoppas de har koll oftare efter det. Längtar massor nu efter den lilla, känner mer o mer hur det sparkar o buffas därinnne
Är skapligt less på o bara ta det piano, hoppas på positiva besked vid kollen på Tisdag...
hur kunde jag göra det när jag sitter klistrad framför datorn nu? haha jag är i v 25 (24+3) så ja jag hoppas att allt står rätt till men det borde det göra för kände av molvärken redan tidigare men inte nämnt det bara. var ju på koll i måndags.