Lanie skrev 2011-07-07 12:12:41 följande:
fruhellström: tackar som frågar! jorå det går väl för det mesta bra här. Thea har sina dåliga dagar, precis som vi men för det mesta går det bra. Hon äter bra och hon sover mkt, även om hon vissa tider på kvällarna är mer vaken än tidigare. har väl haft lite början på mjölkstockning så har haft väldigt ont i ena bröstet, men tror jag har fått det lite under kontroll iaf. det är så skönt att vi är hemma hela tiden, fasar för hösten när sambon börjar och jobba igen. det är en sån lyx att kunna duscha, äta, vila, laga mat, fixa i huset när vi båda är hemma. var hemma själv mellan lör o sön förra helgen o det var väldigt tufft för Thea ville ingenting då, så då var det psykbryt, men jag känner att jag kommer mer o mer in i mammarollen, så det ska nog gå bra det här...
nu är det väl mer att jag ska hitta tillbaka till samlivet.. var ju så längesen att jag liksom blivit avtrubbad o inte har ngn lust alls nu.
härligt att du snart nått ett litet delmål! kramar!
Skönt att det går bra

O vara två den första tiden, inte bara de 10 pappadagarna, är nog ett stort plus för er alla. Sambon har lite sparade dagar han med, så jag hoppas ju han blir hemma i stort sett hela nov. Om nu lillskrutt stannar så länge...
O hitta tillbaka gör de flesta, folk brukar göra mer barn ju
I Söndags va jag inne på FL, hade stort tryck neråt o kunde inte göra ngt alls (missade kanske o lyssna på kroppen :/)
De lyssnade iaf på bebis o kollade sen cerklage o tapp, o det såg ju bra ut o satt som det skulle. Fick lämna urinprov så får se om det kan va ngn uvi då det gjorde galet ont när hon kände uppåt, fy!!
Läkaren sa oxå att det kunde vara att det växer så mkt nu, samtidigt har jag en väldigt aktiv bebis i magen. Klart det känns mer kan man tycka...
Well, nu ska jag o sonen rensa lite jordgubbar o äta med mjölk o socker, kan behövas lite smask en blåsig dag som denna ;)
Kram på er alla!