vixan skrev 2011-07-19 19:04:48 följande:
Åh härligt!!
Har varit på kontroll idag och allt såg bra ut tappen var helt stängd och 53mm lång. Bebis låg inte och tryckte utan det fanns mellanrum mellan bebis och dörren =). Då var det 4 veckors väntan till nästa kontroll.
Har med varit på koll, hade runt 50mm lång ungefär, skymtade en liten rumpa med ben ovanför Cerklaget. Fick nästa tid den 24e Aug, sen blir det en till tid efter det, då ska hon klippa bort det... Det närmar sig... Hon e ju för rolig, ja, men det kan ju sätta fart innan, o då blöder det o gör skapligt ont...Okeeej, tack för info
Föda barn kan jag nog göra flera ggr till, men stick i armen, det går inte...fick 3pers. X 7 stick idag... Ser ut som en narkoman i armvecken...
Sen frågade jag läkaren igen om o ha sex, I mitt fall så va det lugnt iom det var så stängt, och ingen funeling. Men kondom var att rekomendera o såklart inte massor... Men vanligtvis så avråder man från att övht tänka tanken typ... även i Nyköping alltså...
Well, nu blir det sov på soffan, har varit på sjön idag i det vackra vädret, gjorde inte ont kan jag lova