Pupp skrev 2011-08-10 22:35:15 följande:
Hej!
Min koll gick bra idag med! Är så glad! Tappen var 17-18 mm lång och sluten. Nu är nästa koll om två veckor så nu kanske jag kan koppla av i några dagar..;)
Mischooo: Vad skönt att det gick bra för dig med! Ska du kolla varje vecka nu? Har inte fattat detta med ditt dropp osv är det för att du mår illa av graviditeten eller är det ngn annan åkomma? Hoppas att du mår bättre snart i alla fall!
skönt att etappem var sluten hos dig också =). Vet du vad du har för kön? Jag hade dropp för kraftig illamående och behöll inget och kräkte bara galla, gick ner ca 12 kg. Förra gången med flickan var jag inlagd 16 v och gick ner 16kg, det var ett helvete med lasarettet men personalen va snälla. Därför ville jag inte vara inlagd och nu tackar jag gud att jag kan behålla maten och när jag mår illa så äter jag blomkål och det hjälper.
Va svår stycken och fick en lång ven nål i armen picc line, men fick total stopp och fick en ven nål i halsen cvk och nu ska den av på torsdag, hade jag fått vanliga nålar så var mina kärl dåliga och dem sprack hela tiden när jag fick nålar, som värst så kunde jag få fem stick per gång för att hitta en bra kärl som inte alltid klarade av till nästa dag. Tur att det finns fina hjälp medel, men nu kommer jag börja leva....