Det verka va lite olika från sjukhus till sjukhus ang sövning eller inte. Ska se vad min läkare säger nu, fick ju som sagt mitt i Lund förra gången, o nu på mitt hemsjukhus:) Upplevde också allt traumatiskt, akut ner till Lund, kom ihåg att när jag vaknade ur narkosen skrek jag! Denna gången är jag så rädd att hamna på sjukhus igen, det va väldigt traumatiskt för mig, o få fortfarande kuratorhjälp för de. Allt blev kaos mellan mig o min sambo. Han mådde skit. O denna gången har jag vår lille prins hemma ju! Google är både bra o dåligt, kollade med runt överallt:/ förra gången fick jag även en infektion efter cerklageinsättandet, sänkan va uppe på 119 o jag fick intravenöst antibiotika. Kanske de va för jag va så mkt öppen..?
Sofieberglund: måste va hemskt att va i ett annat land när de händer. Nä de känns inte som nån fattar, alla kommentarer om att de blir bättre denna gången, o hur vågar du de, tänk om du hamnar på sjukhus igen, osv.. Du tycker jag de är bättre dom är tysta.. Idag är jag i v 12+1 så är beräknad den 15/11 två veckor innan prinsens tvåårsdag:)