Idag var vi till spec.mvc och om inget händer så sätts jag igång på fredag. Wow, nu är det nära! :) Nu var det mest upp till mig om jag ville bli igångsatt eller inte, jag känner mig så färdig med den här graviditeten så nu vill jag ha honom hos oss. Åååh, vad jag längtar!
Linda:
Så du har ingen diagnos? Måste vara jobbigt och inte riktigt veta vad det beror på. Och att du sen fick ett sent missfall efter viktnedgången var bara brutalt!
Jag har Pco-s, vilket innebär att jag inte får ägglossning som andra, jag får det kanske 1-2 ggr per år. Så jag har tagit mediciner för att framkalla både mens och ägglossning, men det har inte hjälpt. Vi ställde oss i kö för IVF förra året och det upptäcktes då att jag var gravid. Det var ett jäkla bakslag när vi förlorade vår dotter i v 19+0 efter 2 års försökande. Men på något sätt triggades min kropp igång på graviditeten och jag lyckades bli gravid igen ungefär 5-6 månader igen och han ligger nu kvar i magen och mår bra. Och även denna gång stod vi i kö för IVF och det är så skönt och slippa gå igenom den karusellen!