BackinBlack skrev 2010-07-26 07:14:25 följande:
Här är det morgonstund innan sex som vanligt och Vincent har sovit sååå oroligt. Fast igår visade han framsteg och gick riktigt bra mellan oss och släpper och snurrar på stället utan att hålla i sig. Nu får han ta och morska upp sig och bli modig så att han blir säker innan han ska tillbaka till förskolan.
Bra Vincent!
Mirix skrev 2010-07-26 08:30:22 följande:
Hej,
Jag krashade i lördags. Allt hann i fatt mig och jag okade inte med. Jag hade inte en tanke på att höra av mig, förlåt.
Utteröga, ska vi komma förbi en kväll efter jobbet då och titta på skorna?
/Mirjam
Kram Mirjam! Ta hand om dig!
flingansnö skrev 2010-07-26 09:15:51 följande:
Godmorgon! Ja idag är det en god morgon! Jag har haft värdens konstigaste förkylning, den kom på ett par timmar, jag blev jättesjuk, och nu verkar jag vara frisk!!

Ingen feber, och jag harinte tagit ngra tabletter, lite ont i halsen och lite hosta bara, men annars tip topp!

Konstigt, men jag är glad! Hoppas det inte kommer ngt baksla nu bara!
Vad sägs om en träff på onsdag? LillaT? Kan du då? Då kan G och I äntligen få leka! Och Mirjam om du kan kan du få kolla på kläderna då?
Är det ngn som hört ngt från Tip föresten? Börjar bli orolig nu.... var jättelänge sedan hon hörde av sig.... hoppas inget har hänt...
Skönt att du mår bättre! Kul med dop! Vi ska ha dop 11 september. Ni då? I åker till farmor och farfar på onsdag och stannar några dagar själv så vi kan inte leka då tyvärr.
Jag har också tänkt mycket på tip! Inte hört nåt från henne.
Marina skrev 2010-07-26 08:40:14 följande:
Lilla T verkar som om våra barn blivit knäppa av pappas första jobbdag, mina har sovit kanon hela Jonnys semester, dom har sovit till 9-10 varje dag =) jag fick först en bråkig Liam sen en Isa och fick somnat vid 04.00 blev väckt strax innan 08.00 =(
Så typiskt!!