• Lilla

järfällatråden 9

alux: välkommen till tråden!

utteröga: sluta inte skriva! gillar ju att läsa!

flingan: hm, jag har inga sångtips på lager. coolt att sjunga själv på dopet!

om det är uppehållsväder testar jag gärna gulsippan på måndag! är det okej att jag tar med en kompis med två barn (4 år + 6 mån)?

• Lilla

Flingan: den sången är vacker! Vi satsar på Guldippan på måndag. Vilken tid passar dig?

Alux: jag gick på Mama Mia i Kista (andra barnet) och i Uppsala (första barnet). Hur mår du då? Hoppas du slipper alltför mycket illamående!

Vi har varit på IKEA idag och trängts med ALLA andra... Köpte bara saker till dopet - servetter, färgglada ljus, ljusstakar. Sen en fin klänning till Idun att ha på dopet (Lindex). Vad jag själv ska ha vet jag inte än... Kommer ju inte i mina gamla klänningar än, men det löser sig på nåt sätt.

• Lilla

jossan: nej, ingen öf för mig denna vecka heller... men förhoppningsvis längre fram!

är helt slut efter en jobbig dag så tyvärr orkar jag inte kommentera mer...

• Lilla

Hm, inlägget jag gjorde i morse vid kl. 5 kom visst inte med. Kanske var det lika bra för det var bara klag över bristen på sömn...

Flingan: tack för idag! Skoj att ses!! Vi stannade ca en kvart till, sen åkte vi hem och åt lunch (pannkakor). Tor sov vidare i bilen (med dörren öppen). Han sov i 3,5 timme!!

MiaEd: varmt välkommen!

• Lilla

MiaEd: hade varit skoj med öf, men jag har tyvärr andra planer i morgon. Vilken tid brukar du gå dit?

• Lilla

Hej Rut! Välkommen till tråden!

Idag ahr jag visat upp Tor på jobbet. Det var jättetrevligt att träffa kollegorna igen och fika lite. Tor gick från famn till famn.

• Lilla

utteröga: ha ha, vilar är det sista man gör med två små barn...

Jag har precis vsrit och klippt mig. Med Tor i famnen gick det fint! Planen var att han skulle sova i babyskyddet, men tji fick jag. Efter lite amning (i frisersalongen) somnade han gott i min famn och där fick han sitta kvar i den knappa timme det tog att klippa mig.

• Lilla

Mumriksfru: om du tvekar så kan jag rekommendera att gå dit jag gick (Hårlinjen, Barsbro torg, Bitte).

Svar på tråden järfällatråden 9