• Lilla

järfällatråden 9

stora syster: Tor sover mycket och okej, men vaknar med 2-3 timmars mellanrum och äter. Blev det nån skogstur?

utteröga: ha roligt med syrran! Hoppas ni blir snygga i håret! Idun fick två lila slingor i tisdags.

• Lilla

Flingan: det var kul att ses idag! Jag ser nu att jag missat att du skrivit hur stor Agnes är.

• Lilla

stora syster: hoppas du får en tidigare läkartid! Kram till dig! Så kul att se Loke breakdansa! Lycka till med bakning, städning etc. När det gäller bisyssla tror jag inte arbetsgivaren kan neka det om det och jobbet inte överstiger 100 %, men jag är osäker. Även om det överstiger 100 % kan man ju få ha bisyssla om det inte påverkar jobbet. Ring och kolla. (jag jobbar dock kommunalt, inte i landstinget så det kan ju skilja sig)

Jag har haft en skitnatt. *klag, klag, klag*

Idag blir det lek med fd grannar. Saknar dem så det ska bli kul att ses! Vi tänkte äta picknick ihop.

• Lilla

Flingan: jag har inte hunnit kolla på bilderna än... Kan du inboxa mig din e-postadress?

Vi har varit och träffat våra trevliga gamla grannar och lekt med dem i två parker. Skönt med lite gemensamt kaos!   De har en 4-åringen och en 6-månaders.

• Lilla

Just ja, jag ska på jobbintervju på måndag. Håll tummarna för mig då!

• Lilla

stora syster och mumriksfru: Jobbet är på en skola i Jakobsberg. Tack för tumhållning!

Tjejträff (med medhängande bebis) vore toppenkul!!

• Lilla

Morning tjejer! Pigg och glad, inte... men det är Tor. Bra att nån är det i alla fall.

Mumriksfru: stackare som ammar konstant. Vet hur jobbigt det är. Så hade jag det med dottern... Nu ammar jag med 2-3 timmars mellanrum på natten och oftare på dagen (fri amning, så jag håller inte exakt koll). Hoppas du mår bättre snart! Se till att få prata med någon via BVC annars.

• Lilla

stora syster: vad duktig Nilo är!

matglad: när börjar Bok o bebis igen? Vill gärna gå!

• Lilla

utteröga: tack för tumhållning! Är nervös och har svårt att slappna av så jag sitter här, men ska försöka sova nu. Hade ni kul i helgen?

Svar på tråden järfällatråden 9