järfällatråden 9
mumrik: 9.15 blir jättebra!
mumrik: 9.15 blir jättebra!
Men blä vad jag inte vill vara uppe nu...
Bebis, sov!!
Flingan och mumriksfru: superskoj att ses!
utteröga: har ni börjat bo in er i nya lägenheten?
utteröga: ja, jag såg det där om grannarna. Fy vad trist...
sitter och ammar. är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. vandrade med tor mellan 3 och 4.20. sov 40 min och sen grät tor i högan sky av magknip i en timme... fick honom att somna om i 2 timmar, men huvudvärken kom som ett brev på posten... och pigg är jag absolut inte.
*färdiggnällt*
mirix: kram till er!
flingan: föreläsningen låter kul och intressant! hoppas agnes slipper få feber och bli frisk snart. tor är också snuvig och får renässansdroppar varje natt...
Jag ringde maken och han kommer snart hem från jobbet och avlastar. Bra!
Det behöver jag.
flingan: jag kan tyvärr inte ses nästa vecka.
kajsa: tack för ett roligt Bok & skoj på Viksjö bibliotek idag! vi behövde verkligen göra nåt kul för att slippa tänka på trötthet och huvudvärk ett tag.
Kajsa: ja, nu är han hemma. Jag ska vänta tills Tor vill sva middag och då lägger jag mig också.
Annelie: kul att se dig idag! Vad stora barnen har blivit!
mumriksfru: hur blev middagen? vad hittade ni på?
annelie: går dina barn i förskolan 2 dagar per vecka?
natten har varit bättre. inget vankande eller vara-vaken-flera-timmar utan bara hederligt ammande 2-3 ggr (då sitter jag upp i sängen och när tor ätit färdigt lägger jag ner honom i vaggan igen).
idag blir det teater!
stora syster: hur gick det med passen? Vad härligt för er att resa iväg!
Vi har varit på Barkarby outlet idag. Maken köpte jeans och jag gympaskor. Sen åt vi lunch på IKEA. Väl hemma tog vi efterrätten som bestod av en smaskig prinsesstårta som Idun och maken bakade igår kväll. Jättegod!
(min födelsedagstårta) Nu ska jag och Idun på dockteater om en stund. det ska bli kul att se vad hon tycker om det. Våra närmaste grannar hänger också med.