järfällatråden 9
Var i Järfälla köper man ljusmassa?
Var i Järfälla köper man ljusmassa?
Annelie E: Ja, teatern var jättebra!
Passade bra för Idun. Kul att träffa er där utteröga!
Flingan: tack för tips på butik!
flingan: stackars er... Det är så jobbigt när nätterna är såna.
här tappade jag räkningen i natt på hur många ggr Tor ville äta, men jag är så tacksam att han inte hade nån vakenperiod. han somnade i vaggan efter varje amning. skönt!
hur blandar/blandade ni till ersättning och gröt? kokar ni vatten eller värmen kallt vatten direkt från kranen i mikron?
Är Nan tillverkat av Nestlé?
stora syster: grattis till nya jobbet!
elin: kram till dig!!
Frujohansson: trevligt att du är tillbaka!
marina: hipp hipp hurra på födelsedagen! 
Välkommen Macina!
Machina: min 3-åring är född i Uppsala (vi bodde där då). Bebisen är född på DS. Var går din 3-åring på förskola? Min går här i Skälby på Ormbacka, men gick sitt första år på Helikoptervägen i Barkarby.
Mirix: hur är det med F?
Mumriksfru: grattis till maken till jobbet! Och vad bra att vi ska börja träna ihop.
Flingan: jag förstår att det känns tungt med beskedet och det kommer kanske ta ett tag att bearbeta det, men Gustav kommer ha de bästa förutsättningar med er som föräldrar! Ni är engagerade i era barn och ger dem mycket kärlek och stöd. Har ni fått info om någon förening för föräldrar och barn i samma situation? Lycka till med att söka resurs! Ring till kommunen och fråga hur man går tillväga. Stor kram till er! 
IKEA eller promenad idag funkar inte för mig, men vilka hänger med på Bok & bebis på Viksjö bibliotek på torsdag kl. 10.30? Jag kommer gå. www.jarfalla.se/templates/page____31456.aspx