järfällatråden 9
10.30 funkar. Ska vi ses vid Skälby blomstercentrum? (den handelsträdgården/blomsteraffären som ligger vid återvinningsstationen)
10.30 funkar. Ska vi ses vid Skälby blomstercentrum? (den handelsträdgården/blomsteraffären som ligger vid återvinningsstationen)
Hoppas det gick bra hos läkaren idag Elin!
Tack för promnaden Lina!
Vilken tid är IKEA-frukosten i morgon? Hänger fler på? Gör det!
Mumriksfru + 1 barn
LillaT + 1 barn
Jessilicious + 1 barn
Flingan + 2 barn
mumriksfru: hur lång tid tog det att gå hem?
Machina: vore kul att ses nån fredag framöver när både du och jag har de stora barnen hemma.
Och så IKEA-frukost en tisdag eller onsdag med bebisarna kanske? Idun går på förskolan ti, on, to. Mila må, ti, on?
flingan: härligt att läkarbesöket gick bra! Var allt som det skulle efter operationen?
Är det 9.30 som gäller i morgon? MiaEd, kommer du också?
Vad bra Elin!
Okej. 9.30 vid ingången till IKEA i morgon då? Eller strax före kanske är bra med tanke på att det nog är populärt med fruksot där denna vecka.
Mumriksfru: 8.45 för oss vid Björkebyskolan.
Onsdag 17 november är det babykonsert i Järfälla kyrka klockan 10-11. Det låter mysigt tycker jag så jag kommer gå. Vilka följer med?
www.jarfallaforsamling.se/barn_oppenforskola.aspx
Tor har fått sin första tand! 
Jessilicios: vad synd. Krya på Fabian!
Mumriksfru: ja, precis vad jag också tänkte på (bitningen). Idun fick också sina första tänder (2 st inom loppet av 2 dagar) när hon var precis 5 månader.
Flingan: tack själv! Det var jättetrevligt och inte alls så kaotiskt ändå.
Det var skönt att promma dit och hem. Tack för sällskapet Mumriksfru! Nu sitter jag och äter lunch (tonfisksallad) och sen ska jag försöka ta mig iväg till Vällingby för lite presentshopping. Känner inte alls för att åka dit idag, men det "måste" ske idag om jag ska hinna i tid.