• Lilla

järfällatråden 9

MiaEd: vad roligt att du vill gå på babykonserten! Hur gammal är din bebis? Tor är nu 5 månader (född 31 maj).

Mumriksfru: hittade du tyg i Sundbyberg? Vad är det du ska sy? (ursäkta om du sagt, minnet är inte det bästa just nu)

Jag och Tor åkte till Vällingby och köpte födelsedagspresenter till maken som fyller år nästa vecka. Det blev en skjorta, en röd Margreteskål (vi har 2 st i andra storlekar och han har sagt att vi borde ha fler) samt kapsylöppnare (han letade senast igår efter vår som alltid är försvunnen när man behöver den).

Mumriksfru igen: www.google.se/imgres&imgrefurl=www.mikadesign.se/jul/julens_inredningsdetaljer/margreteskal_rod_2_l.html&usg=__F7GaqhuOFdPAxmSSkUyQGhBQuOs=&h=237&w=315&sz=5&hl=sv&start=1&zoom=0&itbs=1&tbnid=XklmIhi6WQF40M:&tbnh=88&tbnw=117&prev=/images%3Fq%3Dmargretesk%25C3%25A5l%2Br%25C3%25B6d%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DJuj%26sa%3DG%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26prmdo%3D1%26tbs%3Disch:1

• Lilla

Machina: vad läskigt! På tisdag kanske en promenad kan passa för mig. Var är det du bor? Vålberga? Jag bor i Skälby, Vega.

• Lilla

prommis tisdag 9:e nov

Lina + 1 barn
    LillaT + 1 barn
    Jessilicious + 1 barn
    Manchina + 1 barn

Tor har, utan att överdriva, väckt mig minst 10 ggr i natt (gnällig och ont av tandsprickning, kissblöja hade läckt på pyjamasen, mat, bajs etc). Ja. jag är trött idag! Väntar på att en gammal kompis ska komma hit och hälsa på. Vi har inte träffats på ett helt år så det ska bli så kul! Hon kommer sova här 2 nätter. Försöker städa, men det är svårt med en bebis som INTE accepterar att ligga själv idag. Sitter sen en timme tillbaka med sovande bebis i soffan och tittar på Biggest loser Sverige.

• Lilla

Vi får se om jag kan vara med i morgon. Idun är rätt hostig så hon kanske måste vara hemma från förskolan.

• Lilla

Jag är osäker på prommisen, så tar bort mig. Bor i Skälby.

Lina + 1 barn - Almvägen/Barkarby
    Jessilicious + 1 barn
    Manchina + 1 barn Vålbergavägen/Barkarby
    Rut + 1 barn - Nidarosslingan/Skälby

• Lilla

Usch, vilket väder det är och håller på att bli! Idun är på förskolan, men jag sa till personalen att de får ringa om jag ska hämta hem henne. Jag tror att jag kommer göra det, så jag hoppar tyvärr över lunchen på IKEA idag, men GÄRNA en annan gång! Järfällamammorna har ju t.o.m. ett stambord där nu! Eller hur, Mumriksfru?

• Lilla

Alltså detta väder! Snö snö snö. Glad Hoppas det inte blir SL-kaos när maken ska hem bara...

Svar på tråden järfällatråden 9