järfällatråden 9
Krya på kramar till alla små sjuklingar! 
Välkomna nya! 
Krya på kramar till alla små sjuklingar! 
Välkomna nya! 
Mumrik: hon har varit hemma i 2,5 vecka. Först höstlov, sedan för att det går magsjuka på förskolan och eftersom jag ändå är hemma får hon också vara det så kanske kanske vi slipper få det. Hon var där 1,5 timme förra tisdagen bara, vid fotografering. Det var när jag lämnade den dagen som en av pedagogerna sa att ett barn hade kräkts, så direkt efter fotograferingen hämtade jag hem henne och sen dess är hon hemma.
Tack för tipsen om stjärna!
Jessi: ha det så trevligt i Chile!
Vad trevligt för er som sågs på IKEA idag. Nästa gång hoppas jag kunna följa med.
flingan: lycka till med jobbandet på landet!
De vi skulle leka med idag blev sjuka, så vi fick ändrade planer. Vi drog till mitt jobb i Bålsta istället. Jag hade reserverat två böcker som vi hämtade och så lekte Idun på barnavdelningen. Innan vi hoppasde in i bilen igen passade Idun på att leka i en stooor snöhög.
D1980: oj, vilken dag för dig... Jobbigt!
Tur att det inte var farligt. Jag fick en blodpropp (ofarlig) när Tor var nån vecka gammal och satt på VC och akuten i Danderyd några timmar.
utteröga: vilken färg blir det på Vincents väggar? Hur är det på jobbet?
Jag tänker gå till IKEA på onsdag. Ska köpa gardiner. Någon som vill hänga på och ses? Kommer dit ca kl. 10.
Jag väger 4 kg mer än innan senaste graviditeten och känner mig också tjock (fast jag inte är det, men otränad är jag). Kroppen har ändrats och magen och midjan är inte som förr, vilket gör att jag inte kommer i mina byxor som jag hade innan graviditeten. MEN jag är rätt säker på att om man styrketränar och gör statiska magövningar (plankor) så ska det nog ordna sig. Det gäller att ligga i bara och än har jag inte gjort det tyvärr. Eller så accepterar man sin nya kropp och är nöjd med den (men det känns svårt för mig). Kul är det inte i alla fall...
flingan: vad bra med mötet på Autismcenter!
Jag bestämde mig precis för att ta IKEA i morgon istället. Vill någon hänga på? Är där ca 10. Jag kommer gå direkt efter dagislämnigen.
Idag har vi varit i Västerås och hälsat på barnens kusiner. Deras farmor och farfar var också där. Kul!
Matglad: jag kommer nog på Bok & bebis. 
Bok & Bebis på Viksjö bibliotek torsdag 25/11 10.30
Lilla T + bebis 5,5 månader
RutanE: vi ses i morgon!
Steffi: välkommen!