järfällatråden 9
Oj, vilken lyxig dag! Efter 6 månader med totalt stört sömn har jag idag både klippt mig OCH fått massage! (farmor & farfar är här och har varit barnvakt)
Oj, vilken lyxig dag! Efter 6 månader med totalt stört sömn har jag idag både klippt mig OCH fått massage! (farmor & farfar är här och har varit barnvakt)
Jessi:
Jessi: jag förstår er desperation, men det är kanske inte så bra att lägga ut sitt kontonummer helt öppet på nätet!
Jsg trodde jag visste allt om sömnbrist, men jag hade fel. Det har inte minst de senaste två nätterna lärt mig.
Välkommen lillgrodans mamma!
Mumriksfru: det var båda barnen. Idun hostade som en tok och väckte Tor som vägrade somna om. Till slut gick han och jag ner och när han äääntligen somnade la jag honom i vagnen i hallen och sov själv på soffan 2 timmar (mellan kl. 02 och 04). Gästrummet var upptaget av barnens farfar och Iduns rum av barnens farmor och vårt sovrum av maken och Idun. Nu har farmor och farfar åkt hem (efter frukost) och vi har hälsat på kompisar och lekt & fikat. Och just nu har Idun en annan kompis här (granne) som kom och ringde på dörren alldeles nyss. Kul, för de har inte lekt på ett tag.
Är det någon som vill promenera till IKEA med mig i morgon?
IKEA frukost tisdag 7/12 10:00
LillaT + 1
Lina + 1
Rut + 1
Steffi + 1
Machina + 1
flingan +1 (kanske)
Mumriksfru: vilka förskolor valde ni?
Flingan oj oj, stackars stackars Gustav!!
Hur har det gått i natt? Förstår att du nog är TRÖTT idag.
RutanE: super, vi ses!
Stora syster: krya på alla barnen! Hur planerar ni julen? Vi ska vara här hemma. Makens mamma, pappa, bror med fru och två barn kommer hit.
Tack för en trevlig IKEA-träff tjejer! Det är precis vad jag behöver. Träffa härliga tjejer och få två promenader med trevligt sällskap av Rut!
Kul att få träffa er också Steffi och Machina! Det får vi göra om.