järfällatråden 9
Flingan: glömde ju fråga dig om hotellövernattningen. Var det i stan? Gick det bra för Agnes? etc Berätta, berätta!
Flingan: glömde ju fråga dig om hotellövernattningen. Var det i stan? Gick det bra för Agnes? etc Berätta, berätta!
Flingan: vad avis jag blir på din och makens kväll med bio och hotell!
lillgrodans mamma: vad skoj med bilbarnstolen! Ibland händer det.
Hoppas ni får ordning på utslagen.
Idag ahr jag hängt på IKEA igen, ha ha. Åt frukost med två mammakompisar och köpte ter små lådor som Idun kan ha kritor etc. i. Sen for jag vidare till Jakan och handlade några julklappar. Fick inte tag i allt jag tänkt, men en del i alla fall. Nu är det snart dags att hämta Idun på förksolan och i kväll ska vi hjälpa grannarna med deras pepparkakshusbygge. Ska bli kul!
Mumriksfru: så KUL att du och din man också ska träna på Kenzai! Då måste vi träna ihop nån gång och sporra varann.
Mumrik: Kista blr toppen!
Mot svinkoppor finns salva på Apoteket, receptfri.
Flingan: hoppas det löser sig!! Du är duktig som gett dig in i detta. Skulle jag aldrig ha vågat.
Steffi: vilken tid ungefär tänker ni äta julbord?
Steffi: nja, det blir nog "jobbigt" om Idun också är med, så inget julbord för mig. Promenad på fredag går tyvärr inte heller för Idun är hemma från förskolan mån och fre och hon vill inte gå så långt. Hm, men en fika här hos oss på eftermiddagen kanske? Kl. 14? Fler som vill komma?
Steffi och ni andra: maken sa precis att han ska vara ledig på fredag
så då funkar inte fika, MEN promenad för då är han ju hemma med Idun. Så förlåt att jag ändrar mig, men jag tar gärna en promenad på fredag!
Kl. 10?
Mumriksfru: grattis! Jag vet känslan!
Mumriksfru: vi ses! Snart dags att åka till förskolan här.
Tack för idag Mumriksfru! Trevligt!
Tor somnade i bilen hem. Selma också?
Promenad fre 10/12
Lilla T
Flingan
Steffi
RutanE
Ska vi säga promenad vid 13.30? Om du kommer hit Elin, så kan vi gå tillsammans och hämta dig Steffi och sedan vidare till Rut och så drar vi iväg på gångvägen till Viksjö. Är det en plan som funkar för er?
Utteröga: hoppas det gick bra i eftermiddag och att cystan är borta nu! Grattis till V på 2-årsdagen.
Vad synd Elin...
Promenad fre 10/12, kl. 13.30
Lilla T
Steffi
RutanE
Rut: hoppas du har trevligt med jobbarkompisarna!
Efter att jag hämtat Idun på förskolan idag fick hon följa med och köpa två julklappar till Tor. Det tyckte hon var roligt. Nu har jag bara två klappar kvar att köpa tror jag. Får bli en tur till Jakan eller Vällingby de närmaste dagarna.
Flingan: jag kan inte gå på Me and I i helgen, för min mamma kommer hit.