järfällatråden 9
utteröga: skönt att höra att cystan blivit mindre! Lycka till med bebis och mysigt at klä granen! 
utteröga: skönt att höra att cystan blivit mindre! Lycka till med bebis och mysigt at klä granen! 
utteröga: fick ni tag i nån tårta?
Steffi och Rut: Vi ses om en stund.
Jessi: men vad skönt att höra att ni är på plats nu!
utteröga: har de stavat fel på nån tårta tidiagre alltså?
Tack för trevlig promenad och god fika Steffi och Rutan!
utteröga: Offe...! Inte så kul på bröllopsdagen kanske. Antar att det skulle stå Uffe.
Igår kväll och idag är det städa städa städa, för om ett par timmar kommer min mamma och mormor hit för att stanna ett dygn. Vi ska fira lite för-jul, vilket mest kmmer gå ut på att byta julklappar och umgås. Gissa om Idun ser fram emot att få öppna julklappar redan idag! Hon längtar verkligen till julafton i år (första gången)!
tip: jättekul att du hörde av dig i tråden igen! Jag har saknat dig! Kul att höra att R mår bra. Förstår att det är tufft med diagnosen för E. Vore roligt att ses nån dag!
Med mig och familjen är det fint. Tor är nu 6,5 månader gammal. Han rullar och ålar över golvet och är intrsserad av "allt". Skoj!
Jag ska börja jobba 3 januari (50 %) och det ska bli toppen att både vara föräldraledig och jobba under våren.
Vi har haft mormor och mamma här ett dygn. Kul! Blev julklappar, kinesisk mat, massa bus och prat. I förmiddags åkte de hem och vi andra har bakat julgodis (jag och Idun), julkakaor (maken och Idun), åkt pulka (alla utom Tor som åkte bärryggsäck - kul!) och nu rullar maken och Idun julköttbullar (som vi ska provsmaka till middag också). Det blev en väldigt produktiv dag.
Är det nån som har lust med en promenad på torsdag runt 9.30?
Flingan: Kul! Vill du komma hit så utgår vi härifrån?
Flingan: det blir jättebra!
Lycka till med golvläggandet! Vad blir det för typ?