• Lilla

järfällatråden 9

Frukost IKEA 11/2 09:30
    Mumriksfru
    Malifa?

Babykonsert ons 16 feb Järfälla kyrka  kl. 10
    Lilla T
    Mumriksfru
    malifa
    primavilma?

primavilma: de kollar om bebisen förstår mamma, pappa, lampa typ. De ska ha börjat resa sig mot möbler.  Minns ej mer.

Vi har haft en toppendag med kompisar från Uppsala idag. Härligt med en så bra dag! Det är så ofta tjafs och trots annars. Synd.
  • Lilla

Kul att ses idag Flingan, RutanE och Malifa! Trevligt med promenad också.

• Lilla

Steffi: vad kul att ni ska till Tyskland! Blir ni borta (hemma) länge?

Frukost IKEA 11/2 09:30
    Mumriksfru
    Malifa?
    Steffi (kanske)

Babykonsert ons 16 feb Järfälla kyrka  kl. 10
    Lilla T
    Mumriksfru
    malifa
    primavilma?

• Lilla

Ha så kul på IKEA i morgon ni som ska ses! Själv ska jag jobba.

tip: skriv in 5 mars i din kalender. Jobbigt att barnen varit suka... Men nu mår alla bra eller? Tor har varit snuvig i kanske 2 veckor nu. Stackarn.

Jag är helt slut de dagar jag jobbat i och med att jag inte sover. Suck. Väldigt snart måste jag sluta amma. Hoppas det blir bättre då.

• Lilla

Mumrik: ja då, jag fick ditt sms. Har svarat, men såg att du skrivit först efter att jag lämnat på förskolan. Stackars dig som har ont! Hoppas det ger med sig raskt!! Vad blir det för färg i köket? Är det väggarna du målar? Kul att göra om!

1975: det är mysigt i Stäket. Åkte den vägen i somras och tänkte att det vore mysigt att bo där. Tyvärr vet jag ingen om skolan.

D1980: vad bra att rektorn tog tag i detta! Sånt får ju inte hända.

Vi hoppar också över babykonserten idag. Jag orkar helt enkelt inte. Är för trött och håglös liksom. Tor är det full fart på. Han går och går och går på sina svajiga ben med sin gå-vagn. Gulligt! Men han bli så frustrerad är han kör fast.
    Oj, nu har han rest sig upp mot dammsugaren och står och svajar hållandes munstycket  (som är fastsatt så att det pekar rakt upp i luften). Men det är ju jättebra om han städar lite. Ska nog sätta i sladden till dammsugaen så kan han ta ett varv här i vardagsrummet. ;-D

• Lilla

primavilma: krya på Elsa! Inte kul att vara liten och sjuk... Hur mår hon idag? Har hon hög feber?

utteröga: hur är det med Vincent? Bättre? Kram!

• Lilla

utteröga: kämpa!

Flingan: ja, vi får ses och ha "kurs". Nej, men ses vore KUL!

Svar på tråden järfällatråden 9