• Lilla

järfällatråden 9

Gör en lista.

Tjejmiddag lördag 5 februari
    Lilla T

Tjejmiddag lördag 26 februari
    Lilla T

Tjejmiddag lördag 5 mars
    Lilla T

• Lilla

Marina: hur är det på nya jobbet?

Machina: kul att du ska bli faster igen! Om vi är hemma hos nån, kan du väl ta med Isa?

• Lilla

Vad kul att vi håller på att bestämma nu! Jag tog bort det översta datumet där inte så många kunde.

Lilla T
    Matglad
    Rut

Tjejmiddag lördag 5 mars
    Lilla T
    Matglad
    Rut
    Lillgrodan

Här ska vi strax äta basilikalax och potatismos (egentlgn skulle det vara pressad potatis men jag httar inte pressen). Gott får vi hoppas!

• Lilla

Välkommen mom2b! Tänkte också skriva Skälbyskolan, men Matglad hann före. Var i Skälby bor du?

Steffi: jag har en kompis som går på zumba i Jakobsbergs simhall. Hon är jättenjd! Kolla där.

• Lilla

Fy, vad trist att snön smälter nu! Jag vill ha riktig vinter minst hela januari ju!

• Lilla

Lilla T
    Matglad
    Rut
    Steffi

Tjejmiddag lördag 5 mars
    Lilla T
    Matglad
    Rut
    Lillgrodan
    Steffi
    ev. Mumriksfru

Äsch, i mars-april kanske alla här hemma är redo för att jag svirar en kväll i stan, så hojta gärna till när ni ska ta tapas/sushi-kvällen Mumriksfru och Steffi.

I morgon ska jag jobba, så måste lägga mig nu. Klockan ringer vid 6.

• Lilla

Jag är helt slut efter jobb (upptaktsdag med hela kultur- och fritidsförvaltningen) och var så glad att få amma när jag kom hem. Hade ONT i sprängfyllda bröst. I morgon är jag ledig.

• Lilla

tip: vad jobbigt att ni varit sjuka... Jag jobbar 50 % och är föräldraledig 50 %. Maken gör lika. Har du sett att vi planerar en tjejmiddag? Kram!

Lilla T
    Matglad
    Rut
    Steffi

Tjejmiddag lördag 5 mars
    Lilla T
    Matglad
    Rut
    Lillgrodan
    Steffi
    ev. Mumriksfru

• Lilla

LillaBebban: jobbigt med bebis som krånglar med sömnen... Jag vet hur det är... Jag känner tyvärr inte till förskolorna i Jakobsberg (vi bor i Skälby).

lillgrodan: hur gick det med gröten idag?

Svar på tråden järfällatråden 9