Mumriksfru: wow, -10 kg! Det var ju länge sen vi sågs. Det måste synas jättstor skillnad ju. Bravo!!
Flingan: kämpa på! 1000 kcal låter lite lite tycker jag. Jag räknade ut att 1700 kcal är ungefär vad jag "behöver" på en dag, men jag räknas inga kalorier alls. Det är jag för lat för. Ska försöka äta hyfsat nyttigt nu och så inga kakor etc under vardagarna och träning på det. Det borde göra susen. Om LCHF är för jobbigt kan du ju köra GI. Visst har du gjort det förr? Då får du ju i dig kolhydrater i "lagom mängd". Hur är det med febern nu?
Min lilla bebis har börjat med smakportioner igen kan man säga. Han kom ju helt av sig med maten när han var magsjuk. Han sover nu, men när han vaknar ska jag prova ge honom en flaska ersättning. Han har vägrat flaska nu (oavsett innehåll) över en vecka, men jag tycker att han verkar lite mer intresserad av mat igen, så jag provar. Han har börjat äta lite smörgåsbitar och så. Det gillar han, men smular sönder det mesta så så värst mycket kommer inte ner i magen.