Godmorgon tjejer!
Kan ni förklarar för mig varför allt händer på en gång? Och snälla komma med råd på hur vi ska lösa detta.... Jag var ju till chefen igår, och blev erbjuden att vikariera för en kollega som är gravid. Jag börjar jobba 1:a mars. Toppen! Jag var jätteglad, vill ju verkligen börja jobba, mår dåligt av att "bara" vara hemma. Ok, nu till problmete. De startar ett projekt på magnus jobb i aprill, Magnus vill JÄTTEGÄRNA delta i det, det skullepassa honom perfekt och han är sååååå tröttpå sitt jobb. Han får besked ngn gång i februari.... han kan inte lämna in en föräldraledighetsansökan nu för då får han inte vara med i projektet.... om han inte får vara med så kan han ju lämna in ansökan där i februari och kanske då vara ledig från april, men i mars står vi garanterat utan ngn som kan ta hand om A.... och får han projektet så är det ju så hela våren...... what to do???!!!
Rutan: Vad konstiga de är på bvc! Mitt äldsta syskonbarn vägrade äta mat tills han var typ 9 månader, och hon kunde verkligen inte sluta amma förän han var över året, för han åt nästan bara bröstmjölk! Det där är ju jätteindividuellt från barn til barn! En del äter ju tidigrt och andra inte. Jag tycker att BVC är bra, men ibland är de lite....hm..... stelbenta och trångsynta....
Vad härligt föresten med nattgäster! Inte så kul att behöva ringa vid fyra på natten, men ändå! Härligt nr de blir stora!
Jessie: Vad mysigt det låter!
Jag vill också ha varmt!
lillagrodan: Vad skönt med mystid!