Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Tack Lina! Alltid trevligt att vara lite saknad iaf!

Jag var hos min bror igår och åt middag med honom och hans sambo, hennes dotter och deras hund (en JÄTTESTOR shäfer som heter KALLE!! ) Magnus var hemma och jobbade och sjuka G ficvk vara hemma han med, så det var bra jag och A, och att köra gick bra, hittade hela vägen till skogås!   Middagen gick bra, men det är svårt med min bror, han är speciell.... men han verkar ha hittat en bra tjej iaf, och hennes dotter var sååååå go! Fem år och lite lillgammal.... tror att hon och G kommer komma bra övrens! Ringde mamma efteråt och hon blev jätteglad över att jag varit där. Hon har inte träffat brorsan på många år!

Idag ska jag försöka hitta lite kraft och städa lite. Hoppas jag hittar den ngnstans,... tror ni den ligger under sängen? Gustav är hemma med mig idag, han hade feber inatt, men nu verkar han ok, jag hoppas att han ska vara feberfri idag så att han kan gå på fsk i morgon....

• flingansnö

Lina: Skönt att ni blev av med bilen! Lycka till med ringning och mailning idag! Jag ska skriva en lista nu så att jag får koll på allt jag måste göra!

• flingansnö

Men vännen!!!  Fy vad jobbigt du har det! Om du vill så kommer jag och tar T ngra timmar när du är ledig och I på fsk så får du sova! Kramar i massor till dig!!!

• flingansnö

kajsa: Nej gör inte det! det blir så jobbigt om man dör liksom.... och våren är på väg!! Idag droppar det från vårt tak, och snart är januari slut och då är det bara februari kvar till Mars! Du fixar det!, men förstår din känsla!  Kramar till dig!!

• flingansnö

Lillabebban: Jag vet inte om man någonsinn lär sig, men för oss är det så med stora kille att han somnar mellan sju och åtta ungefär. Då sover han, han är fyra så på fyra år kan man lära sig ganska mycket! Vår lilltjej sover världigt bra (tack gode gud!!)  men hon somnar vid olika tider varje dag!  så där har jag itne lärt mig vad som är rätt än!  Hoppas iaf att det blir bättre för er! Jobbigt med skrikande bebis!

LillaT: Skönt att få lite gjort iaf!  Jag önskar jag kunde skicka över lite sömn till Tor!  Så kunde han skicka lite kryp till Agnes!

• flingansnö

Machina: Vi tittade länge på en sådan sovvgunga när Agnes var liten, men nu sov hon ju så bra ändå. De verkar verkligen superbra! LÄgg ut den på blocket så blir du säkert av med den, ifal ingen här vill ha den.

Här hemma är det min tur att vara sjuk idag.... inte kul, feber och ont i HELA kroppen.... och två barn hemma..... och svärfar är sjuk så jag kan itne skicka ngt barn dit och så är det snöstorm uta.....helt enklet en rätt pissig dag.

• flingansnö

Therese: Mange erbjöd sig i morse att stanna hemma, men jag sa att jag ska göra ett försök iaf, han har två viktiga möten på förmiddagen, men vi får se hur det blir på eftermiddagen, kanske kan han ta hem datorn och jobba hemmifrån.... om min feber stiger går det dock inte, då måste han komma hem, men än så länge ligger den kring 38och det känner jag att jag fixar.... iaf just nu...

Har int varit på familjejympans, hade planerat att komma på onsdag, men nu är vi ju sjuka

• flingansnö

Lina: Jag räknar kallt med att vara frisk till på torsdag!! Här ska inte varas sjuk någon längre period!!!

• flingansnö

LillaT: Härligt att det gick bra att träna! Jag får ta paus från träningen denna vecka, trist när jag nu äntligenkommit igång.  Jag förstår att det är tuffft med sockerfri vecka!! Men du fixar det! Kämpa på! 

Här är jag galet sugen på cola och godis.... önskar att jag hade en affär i huset..... nu är det bara att stå ut, och dricka the och vatten ch kaffe.... och lite honung på det...

• flingansnö

mumrik: Jag gick ner 6 kg med lchf men sen klarade jag inteav det längre, blev för sugen på kolhydrater och började typ hetsäta bröd! :-O inte bra!!  så över jul gjorde jag inget alls just mer än att försöka inte gå upp, och klarade det rätt bra. Nu räknar jag kallisar istället. Äter ca 1000 kallisar på en dag ( de bra dagarna) och kanske 1500-1700 de dåliga dagarna. Det känns ok, och jag har gått ner till min vikt jag hade när jag blev gravid med A. när jag vägde mig på morgonen innan A kom vägde jag (skrämmande!!!) 106kg, nu väger jag (fortfarande skrämmande, men inte lika illa) 86kg! nästa delmål är 83kg.  Tycker du är duktig som kämpar på!

Svar på tråden järfällatråden 9