• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Themis

Och motionären lufsar in och meddelar att det blev 5 km i torsdags och 5 km i morse- efter en restaurangmiddag och en halvflaska vin känns det inte illa men det var lite tungt!

Den som är beroende av en karl är icke fri.
  • Waimea

isold2003 skrev 2011-04-16 21:07:59 följande:
    Grattis Kattstugan! Gud vad du är duktig! Helt suveränt! Jag bar nästan lila duktig Tog SM silver på 100km, bara 2 min 16 sek efter segraren Så himla nöjd och stolt!

Men Isold, då. Du är ju så vansinnigt duktig, jag har för mig att du skrev nåt om att du inte hade med tätstriden att göra, nu vet vi då alldeles säkert vad du går för.. . Stort, stort grattis.

Jag har icke sprungit en meter, har ägnat dagen åt att gräla med min son och avslutade med mat och ett glas vin hos grannen. Kompenserar väl i morgon, då!

• Themis

Och jättegrattis Kattstugan, jag vet ju redan att ni tillhör absoluta eliten! Skål

• Themis

Och stort grattis Isold också, jag läste bara sista inlägget...Skål

Dags för lördagsunderhållning nu...

• m o e

Grattis isold och Kattstugan!! Ni är grymma!

Igår fick jag veta att mormor fått bröstcancer, som hon gått med länge för att läkarna inte har tagit hennes oro på allvar. Hon fick pencillin mot Borrelia!! Herregud, man blir stum. :(

Det har blivit lite mycket för mig den senaste tiden. Träning är ju grym terapi, men när man blir sjuk hela tiden är det svårt att hålla i den. Jag får se om halsen håller för en kort, lugn runda imorn.

Kram och var rädda om er!

• Göteborgstjej

Ni är sååå grymma tjejer! Hjälp vad taggad jag blir att träna mer och bli bättre!

Moe - uschuschusch så tråkigt! Jag håller tummarna för att allt går bra! Kram!

• Vilda Tiger
    m o e skrev 2011-04-16 23:20:32 följande:
    Grattis isold och Kattstugan!! Ni är grymma!

Igår fick jag veta att mormor fått bröstcancer, som hon gått med länge för att läkarna inte har tagit hennes oro på allvar. Hon fick pencillin mot Borrelia!! Herregud, man blir stum. :(

Det har blivit lite mycket för mig den senaste tiden. Träning är ju grym terapi, men när man blir sjuk hela tiden är det svårt att hålla i den. Jag får se om halsen håller för en kort, lugn runda imorn.

Kram och var rädda om er!
    Usch va mycket ni får handskas med nu. Beklagar så att din mormor är sjuk, min egen fick också cancer, dock i lymfkörtlarna och lungorna. Min morfar råkade också ut för det där - han fick antibiotika för  borrelia men i själva verket hade hade han en stor tumör i förlängda hjärnbalken. Hoppas du kan komma ut på en lugn terapirunda, det skulle nog göra dig gott!
  • m o e

Tack snälla för att ni stöttar! Just nu vet vi väldigt lite och allt känns mest förvirrat.

Jag ska ta mig ut idag, sen får vi se om det blir jogg eller promenad. Ut och rensa skallen ska jag i alla fall!

• Göteborgstjej
    m o e skrev 2011-04-17 09:27:02 följande:
    Tack snälla för att ni stöttar! Just nu vet vi väldigt lite och allt känns mest förvirrat.

Jag ska ta mig ut idag, sen får vi se om det blir jogg eller promenad. Ut och rensa skallen ska jag i alla fall!
    Bra!
  • Kattstugan

Moe: stor stor kram till dig {#emotions_dlg.flower}

Isold: hurra hurra för dig!!! Du är bäst, så otroligt starkt gjort! (Men jag trodde hela tiden att du skulle ta medalj )

Och tack snälla rara för alla grattis Är supernöjd och jätteglad, men framför allt lättad att det är gjort - har varit så fruktansvärt nervös!! Löjligt, men så är det.
    Idag har vi varit ute på en mysjogg längs Fyrisån i strålande sol, och nu ska vi strax iväg till SM-banan igen och heja på de från klubben som ska springa idag. Sen swooshar vi hem till Skåne igen

Jo Isold, vill gärna höra mer om loppet!

Svar på tråden Löpartråden 13