Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Waimea: mm, det är mycket värt att ha bra sparring på träningarna! Och jag är säker på att du hade gillat våra klubbträningar
40-50 tokfokuserade och väldigt glada löpare som rusar runt varv efter varv. Det är som ett stort energimoln över hela arenan när vi är där, verkligen kul
Bellaaan: det är inte många som kommer ner på 18 min på 5 km ens efter många år av träning, så du är verkligen duktig. Är du med i någon klubb? Tävlar du? Kanske något att fundera på annars ?!
Välkomna, ni nya!
Bellaaan
Även jag är impad över dina tider!
Idag spang jag Vårruset och kom i mål på 28 min och 45 sekunder! Jag hade som mål att klara under 35 min på fem km och då banan var 4.6 km så gav det mig fem km på knappt 31 minuter. Nästa lopp går 30 maj och då ska jag klara fem km under 30 minuter! Och då står det att banan SKA vara fem km.
Grattis till ett bra lopp, Vilda tiger!!
Grattis Vilda Tiger, det gjorde du bra
. Det var ju alldeles nyss som du började springa ju, och nu så swoosh ett vårrus bara så där 
Bellaaan: nä, det förstår jag att det kan vara svårt att passa träningstider och så. Men tävla är kul, det kan du ju alltid göra ändå
Vilda tiger, härligt! Bra jobbat! Kattstugan, t o m jag tyckte det var kul med intervaller när jag var med på er klubbträning och det säger rätt mycket
Jag fick två fina långpass i helgen, 3 mil i lördags och en halvmara igår. Idag hängde jag med en skadad klubbkompis till badhuset och så körde vi en timmes vattenlöpning. Det kändes rätt skumt och vi fick hålla på rätt länge innan vi kom på någon sorts teknik men det kändes som riktigt bra träning! Jag gissar att jag kommer att ha grym träingsvärk i armarna imorgon..