Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Bra jobbat Vilda Tiger! Klart du fixar under 30 den 30:e. Det är ju bara 12 sek/km. :)
. Det var ju alldeles nyss som du började springa ju, och nu så swoosh ett vårrus bara så där 
Ah en löpartråd, det har jag helt missat
Har löpning som enda träningen och jag älskar det. Fast jag måste erkänna att motivationen tryter emellanåt och det är svårt att få till löparpass med 2 barn o en man som jobbar skift. Oftast blir det löpning på helgerna.
Ska försöka genomför Gbg varvet den 21 maj. Sprang/joggade/gick 17,5 km på långfredagen utan att kollapsa så det ska nog gå hur bra som helst
HEJA Vilda Tigern!! Visst är det häligt att springa lopp
Välkommen Clinan och Bellaaan !!
Dagens pass blev en morgonjogg till jobbet. 32 minter enligt programmet och jag tog mig 5,2 km. Sista kilometern var konstant stigning (varierande branthet) och tog nästan 7 minuter så de 4 första höll jag riktigt bra tempo för att vara jag och det blev med 15 sekunders marginal årets snabbaste femma. Och jämfört med i torsdags då jag orkade 4,6 km på samma tid får man ju säga att det går framåt
I dag ska jag äntligen till kiropraktorn och hoppas lösa upp lite låsningar.
Mae
Det var skitskoj, ju!
Clinan
Välkommen hit! Jag har också två barn och en man som är borta flera dagar periodvis, och då blir jag alltid så träningsabstinensig.
Bor du i Göteborg? Jag hör själv hemma i Balltorpsskogarna utanför Mölndal.
Gillar ni min nya bild?