Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
PS. förresten undrar jag om inte vinkeln i hela höften blir lite annorlunda om man sitter ner så det andra benet som man inte stretchar är böjt 90 grader i höftleden...? Dvs man kan stretcha motsatt höft men det blir inte exakt samma stretch, på samma ställe, som om man står med andra benet rakt. (I alla fall känns det inte så för mig.)
K
Kanske kan vara bra att göra båda då?
Frostizz: Usch så jobbigt, synd att du har barnen nu oxå. Men ett snällt x är inte fel.
Oj vad han var obervamt , badvakten!
Hoppas du kan vila lite nu.
Jag brukar springa varannan dag, sprang idag min vanliga runda. Är lite sugen på att springa imorgon oxå. Är det okej tro? Är så rädd att jag ska bli helt seg och stel då? Är det jätte stor skillnad på varannan och varje dag?
Frostizz
Usch, det där lät otäckt! Jag tror att nu då du har haft några bra veckor så kommer det att vara lättare för dig nästa gång du kan börja träna kondition igen. Krya på dig!
Busymommy
Nja, jag har då kört varje dag då och då, och sprungit tre dagar på varandra också. Du känner ju lätt hur du är i kroppen och om det är FÖR tungt är det ju bara att powerwalka istället.
Jag tror nog det ska gå bra!
Jag vill SPRINGA! Så tröttssamt att inte FÅ nu då jag VILL! Jag vill ju toppa formen nu inför Blodomloppet, och är rädd att dagarna rinner ifrån mig. Hur fort efter en förkylning springer ni andra? Direkt då halsen slutat göra ont? Väntar ni tills ni är snorfria? Jag har inte ont i halsen idag men får ju snyta mig till som tätt.
Har ni fasta träninga upplägg eller hur gör ni?
Jag sätter upp olika varje vecka oftas varannan vecka mer styrka och varanan mer kondotion =)