Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
! Har hittat ett löpar gäng som tränar 2 ggr/veckan här i säter...
och imorgon tänkte jag att jag skulle kolla om jag hänger med dem. var tydligen bara att komma och vara med.
kravet var kunna springa 6km/h tempo....och det klarar jag utan problem, MEN de springer långt.....
men återkommer imorgon kväll om det var nåt för mig...
Är ju en del som springer i grupp.
HUr funkar det om någon börjar gå? väntar man? är det nån "ledare" eller hur vet man vart man ska springa? menar att med 10 st så kan ju inte alla bestämma hur/vart man ska springa.
Underbara ungar: Jag gjorde som så att jag bestämde mig för en viss sträcka och allt som blev löpning var bonus och varefter så blev det mer och mer löpning tills en dag sträckan fixades.
Tjohej vad jag är NÖJD!!!! Det där med vårrus var ju jätteroligt ju! Gick ut lite för hårt i början, nybörjarens orutin men kom sakteliga in i ett tempo jag orkade och landade på modiga 25:44 i mål. En tid som jag inte trodde jag kunde fixa redan nu efter så pass få löppass. Sedan fick vi lite sol, uppehåll och en väldans god matkorg efter. Men rackarns vad kallt det var....
Göteborgstjej: Jag har inte satt något särskil mål. Möjligen att klå tiden från förra året, 1.48. Försöker hålla igen lite så att jag inte springer slut på mig själv inför Sthlm, men jag vet ju också hur det är när man väl står på startlinjen.
Reb: Aha, ja, fäboden är jättefin!!
Ikväll ska jag myslunka 3 km bara för att testa den dummande hälsenan. Den känns bättre (den krasar i alla fall inte i den längre) men är fortfarande lite stel. Wish me luck liksom...
Iseika: hoppas hälsenan funkar! Har du varit ute och roat grannarna i trapphuset?
Bra sprunget Gaby!
Usch... Är så ledsen... Bara gråter och gråter just nu... Min goaste vän ska flytta... 15 mil bort, känns som om hon ska till månen ju... Dessutom är min dotter och hennes dotter bästa, bästa vänner och skulle börja i samma klass när de börjar skolan nu till hösten... Fy faaan...
Jag sitter här och laddar inför kvällens Milspår. Lätt hypokondrisk som jag är så känner jag naturligtvis efter massor och indrar om jag inte har liiiiite ont i halsen, eller känner mig lite lite hänging - tävlingsnerver har jag uppenbarligen inga - eller massor (?)...
Ger mig själv en spark i röven och konstaterar att det ju egentligen inte är mer än en vanlig mil - kontrollmätt till och med så den är nog kortare än de milar jag brukar springa
Mae
Lycka till idag!
Göteborgstjejen
Näää... så trist! Men 15 mil - det klarar man ändå en dagsutflykt på. Jag har många vänner 10-13 mil från mig och vill man ses så fixar man det. Men visst, det är ju inte samma sak som att bo i samma stad, det inser jag ju. Kramar till dig!
iseika
Hoppas det känns bra sedan då du springer.
Jag ska till gymet idag, jag. Lite rodd och crosstrainer.