• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Göteborgstjej

sitter o käkar lite lasagne, har varit på toa 4ggr, druckit lagom, gjort allt rätt denna dag tror jag. NERVÖS nu, om 50 min blir jag skjutsad till starten!

• Vilda Tiger
    Göteborgstjej skrev 2011-05-21 12:02:54 följande:
    sitter o käkar lite lasagne, har varit på toa 4ggr, druckit lagom, gjort allt rätt denna dag tror jag. NERVÖS nu, om 50 min blir jag skjutsad till starten!
    Lycka till!!!
  • stenfalk

Lycka till alla varvet-löpare!

Själv ska jag ut och lunka veckans halvtimme om en liten stund. 

• LaFontaine

Det här är ju sjukt! Hälsenan kändes helt okej efter rundan i onsdags och jag planderade in en lite längre mysrunda under morgondagen. Vad händer då? Jo, jag får feber och blir dyngförkyld. Nämen dåså... 

Jag tror att nån där uppe inte vill att jag ska springa! 

• Kulta17

Mycket nyfiken på hur det gått för er som sprungit varnet! Berätta

Då mina benhinnor gör ont/inte ont/ont/inte ont... vet jag aldrig hur jag ska träna. Idag var det ont så det blev cirkelgym/indoor walking. Helt OK och ingen belastning på benhinnorna

Vilda tiger: Tack - jag är en återkommande periodare

Jag ställde mig på vågen efter torsdagens "Du är vad du äter". Ja det skulle man inte gjort. Jag mätte även min midja. Fick faktiskt även mannen att göra samma. Nu j-vlar ska det bli ändring. Bättre mat och mindre onyttigt på kvällarna!

• Kattstugan

Haft en helt okej dag i Göteborg. Har inte alls varit särskilt sugen eller taggad för att springa men började ändå bli ganska nervös imorse. Det gick dock över när min snälle make påminde mig om att jag faktiskt är hela 37 år gammal och inte "behöver" springa lika fort som jag gjorde när jag var 25, höhö. Helt rätt.
    Ville ändå springa snabbare än förra årets 1.32 i monsterhettan, och gärna under 1.30. Hade ingen klocka på mig och trodde först att jag missat 1.30 med några sekunder, men i resultatlistan står det 1.29.55 snyggt och prydligt så jag klagar icke.

Att Waimea var snabb idag vet jag redan (lovar som sagt gott inför nästa helg ). Hoppas det gick bra för dig också Göteborgstjejen!

• Themis
    Kattstugan skrev 2011-05-21 22:09:14 följande:
    Haft en helt okej dag i Göteborg. Har inte alls varit särskilt sugen eller taggad för att springa men började ändå bli ganska nervös imorse. Det gick dock över när min snälle make påminde mig om att jag faktiskt är hela 37 år gammal och inte "behöver" springa lika fort som jag gjorde när jag var 25, höhö. Helt rätt.
    Ville ändå springa snabbare än förra årets 1.32 i monsterhettan, och gärna under 1.30. Hade ingen klocka på mig och trodde först att jag missat 1.30 med några sekunder, men i resultatlistan står det 1.29.55 snyggt och prydligt så jag klagar icke.
    Bra jobbat och vad härligt det låter...åh jag önskar att jag kunde springa på asfalt...!
    Om en religiös tok förutspår jordens undergång i skogen där ingen hör så har han fortfarande fel.
  • Göteborgstjej

Skit. Ont efter 2km, ondare och ondare sen. Efter 6km haltade jag, bröt efter 7,2. Så j-a sur, arg och ledsen. Ett halvårs träning åt skogen. Fick bäras bort av sjukvårdspersonal.

Svar på tråden Löpartråden 13