• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Mael

Visst var det kul

- The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • Mael

Det förra inlägget var till Jessa, men citeringsfunktionen funkade visst inte ...

• Mael

Vilda Tigern: tror det är bra tänkt. Mina mållopp är i september/oktober och det gör mycket för motivationen att ha det framför sig..

• Themis

Moe: Grattis! Roligt att det kan bli så!!

Selfishness is not living as one wishes to live, it is asking others to live as one wishes to live. ~Oscar Wilde~
  • Gaby 01

Moe: Här kommer ett MEGASTORT GRATTIS! Så himla roligt och spännande för er!

• isold2003

Moe, grattis!! Vilken härlig hemlis!

• reb80
    m o e skrev 2011-05-31 16:14:56 följande:
    Nu ni ska jag avslöja en hemlis för er. Det finns en anledning till den trötthet, som har plågat mig de senaste veckorna. Det är en liten, liten hemlis. Den bor i min mage och har ett hjärta som slår. Idag fick vi se den för andra gången och allt ser bra ut. Det har gått 9 fulla veckor nu och den är beräknad att födas framåt nyår.
    Grattis!!
  • reb80

Hur gör ni när ni byter skor?
    Köpte nya i helgen och sprang första gången i dag med dem, blev 7,7 på asfalt..
    Känner i benen att det gör lite ont.
    Kan det vara fel på skorna, eller var jag för snabb med att använda dem, skulle jag ha " gått" in dem först?

• Annkris
    m o e skrev 2011-05-31 22:27:26 följande:
    Tack snälla för alla gratulationer!
    Stort grattis från mig med!
Svar på tråden Löpartråden 13