Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Nu har jag anmält mig till Hässelbyloppet (16/10) då planen är att jag ska persa på milen. Så - nu förtränger jag det till efter halvmaran. Först uthållighet - snabbhet får jag tänka sista månaden
Och när jag äntligen skulle beställa klockan i går var den slut på alla butiker
Skulle dock antagligen komma in på Löplappet nästa vecka så jag får väl hålla utkik och vara snabb...
Jag skulle behöva ett par 3/4 tights med bra ficka som rymmer en iphone - någon som har något tips?
Gunsan, visst har Nike fickan i bak? Jag tycker att det känns som om byxorna ska hasa ner och min ficka är lite väl trång...
Hej! Vad kul att jag hittade denna tråden! Jag älskar att springa, det blir minst varannan dag under sommarhalvåret. Mitt problem är att jag inte tror tillräckligt mycket på mig själv för att utöka min runda, jag tror inte att jag kommer att orka. Motiveringstips från er som kommit över den tröskeln mottages tacksamt! :) nu springer jag 2.5-4.5 km.
Mvh
TomMon
Gunsan - har du en sån man sätter runt armen till din iphone? Den jag har fick min man ta - den sitter inte hårt nog om min arm... Vore annars smidigt som lösning! Kanske finns olika varianter?
Nu har jag anmält mig till Hässelbyloppet (16/10) då planen är att jag ska persa på milen. Så - nu förtränger jag det till efter halvmaran. Först uthållighet - snabbhet får jag tänka sista månaden
Och när jag äntligen skulle beställa klockan i går var den slut på alla butiker
Skulle dock antagligen komma in på Löplappet nästa vecka så jag får väl hålla utkik och vara snabb...