Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jag föredrar löpning framför joggning! 
Jag har inte varit så aktiv i tråden på länge men jag läser allt
Jag kollar nästan alltid FL från mobilen och det blir så ihoptryckta inlägg så det fungerar inte att kommentera. Vill bara säga att det är så kul att läsa om alla framsteg ni gör och att skadorna verkar gå att stretcha bort till största del. Jag tränar på som vanligt, har dock haft en lugn helg eftersom maken har kurs med jobbet fre-sön. Imorgon blir det ett långpass iaf.
Här är en till som läser och läser, men inte skriver... Men jag blir inspirerad och peppad av er ändå. Så i dag slog jag till med 9,7 km och det gick ju det också, jag som brukar hålla mig kring 5. Så Blodomloppet på onsdag bör kunna bli en kamp mot klockan i stället för en kamp för överlevnad.
Och jag håller med om att det är vackert nu - jag blir alldeles lycklig av alla liljekonvaljer längs rundan.
Minsann, det blev en femma idag också vid lunchdags!
Tre dagar på raken, få se om jag pallar en runda till i morgon kväll. Försöker vänja kroppen vid nytt tempo men idag blev det bara bekvämlighetspass. Jag vill undersöka vad daglig ansträngning gör med knäna och sånt.
Känns bra hittills...
För mig blev det ingen träning alls idag, vilket betyder katastrofvecka. Men sånt är livet. Maken satt 6 h på barnakuten med stora killen, som hade ont runt höger lunga och svårt att andas. Trolig revbensspricka, så det är inget jätteallvarligt, även om han så klart har ont. Så dagen och all energi försvann. Tur vi är lediga imorn också!
Har varit ute i närmare 70 minuter och idag var det varken kul eller skönt. Men det känns ju bra efteråt i alla fall!
Igår blev det 125 länder i mina föräldrars pool = 1000 meter! Jobbigast att vända hela iden då poolen bara är 8 meter lång ![]()
Laddar för jogg om en dag eller två. Blir dock lite spring efter dotterns då hon lär sig cykla!
Waimea, lycka till idag! Vad kul att tidningen uppmärksammar loppet, jag hoppas att du mår lite bättre idag så att du kan göra dig själv rättvisa.