Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Håller också tummarna för dig, Göteborgstjej! Du har haft så mycket problem nu, så nu måste det vända snart.
Och nu satsade jag allt inklusive the kitchen sink och höjde till 5.21/km.
Vilket med en pulssänkning resulterade i 5 km på 27.14 (27.35).
Jag tänkte att 27 minuter blankt var ett mål för våren men det kanske man får revidera... ![]()
Jag känner mig bättre igen. Konstigt halsont...
Kanske ska ge mig ut en tur imorgon bitti... ![]()
Tjejer, ikväll gjorde jag det. Jag sprang milen!!!
Tiden behöver vi inte prata om
(1,07) men jag hade en så bra känsla hela vägen och tog det lugnt ända från start och kroppen var med mig hela vägen.
Sista kilometern sprang jag nog med ett leende på läpparna då jag visste att jag jag skulle greja det.
Ja så gick det min lugna vecka
Men får ta det extra lugnt nästa vecka istället när jag har semester igen.
Träffade sjukgymnast idag som verkade veta vad han snackade om. Han konstaterade att jag har smärta på inte bara ett utan 3 ställen i höften, han trodde precis som naprapaten att det troligen kommer från knät.. Jag fick med mig en bunt övningar som främst ska öka cirkulationen i musklerna och därmed förkorta läktiden. Ska tillbaks redan på onsdag för en mer omfattande undersökning. Känns bra!!!