Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Mitt första så jag är glad om jag bara tar mig i mål! Hoppas kunna starta och kunna jogga hela tiden!
PerG: Ska man ändå köra järnet kan man göra det på ställen man förknippar med något positivt eller har någon slags historia kring, det gör det bara roligare.
Men om du nu gillar backar så mkt så är väl Lidingöloppet din grej, eller backiga rundor snarare än maran? Eller är du främst asfaltslöpare? För mig är det så i alla fall, jag tycker LL är skitroligt, rent ut sagt, medan jag hyser någon form av hatkärlek till maran (nu har jag ju bara sprungit två maror, gissar att det ger sig efterhand, ju mer van man blir) eftersom jag blir så sjukt trött de sista 7-8 km. Det tar längre tid och suger ut det sista av reserverna på ett helt annat sätt än Lidingö.
Wow! 1:58 - skit bra! Grattis.
Som tur är Malmö relativt platt :)
Ska till andra besöket hos sjukgymnasten - önska mig lycka till!!
Lycka till Kulta och Göteborgstjej! Härligt Gaby, extra kul med pers på en sån tuff bana!