Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Efter 200 meters promenad och lite vatten kom krafterna tillbaks och jag avslutade med ett snittempo på 5.20 på sista 2 km. Totaltiden trots katastrofloppet blev 1.04.20, och ni som minns vet att detta är förbättring på 02 minuter på min miltid den här säsongen. 
Jag tyckte att topploppet var jättemysigt. Småjoggade med en vän och njöt av solen och skogen och alla fina skyltar där det stod "heja heja" och "du är bäst". Härligt!
Efter 200 meters promenad och lite vatten kom krafterna tillbaks och jag avslutade med ett snittempo på 5.20 på sista 2 km. Totaltiden trots katastrofloppet blev 1.04.20, och ni som minns vet att detta är förbättring på 02 minuter på min miltid den här säsongen. 

Idag är jag stolt... och lite rädd... ;)
Min fru lånade GPS-klockan och var ute och sprang min 5km-runda idag. I våras sprang jag den rundan på runt 27-28 minuter (nu springer jag den på c:a 23-24)... och frugan slog till och sprang den på 28:02!!...
Hon ligger alltså bara ett halvår efter mig! Jäklar vad hon har gjort framsteg från att ta sitt första löpsteg i våras förra året...
*stolt*