Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Waimea, härligt! Det var dags att nå det där målet, jag tycker att jag har hört talas om det ett tag
Det vore kul att prova din runda tillsammans med dig någon gång. Får se om vi passerar någonting på semestern. Kattstugan, trist att du blev sjuk! Fina intervalltider, speciellt när det inte kändes särskilt jobbigt.. Själv sliter jag rätt hårt i den farten
Jag har iaf köpt en startplats till Sthlm maraton av en klubbkompis som fått förhinder så nu blir det upp till bevis på lördag. Hoppas att jag hinner bli helt frisk bara. Jag provsprang i fredags men fick ont i halsen igen igår. Testar en runda igen ikväll.
Det blev en lite längre testrunda än jag hade tänkt men jag behövde komma hemifrån. 21 km senare känns det väl litegrann i halsen men inte farligt. Jag hoppas vara helt frisk imorgon!
Heja heja vad duktiga ni är
Jag har skickat ut maken på cykeltur för att kolla upp en runda jag fått höra om
Grymt trist att srpinga samma lika varje gång och bara här i området
Var nyss ute på sista försöket (tror jag) på vår 5km-tävling som tar slut på torsdag (eftersom jag ska springa maran på lördag känns det dumt med fler försök)!
Jag fick höra från tjejen som ligger 2:a (hon som jag slog 2 timmar efter hon slog min gamla tid) att hon hade åsikter om min bana som jag springer eftersom den börjar med lätt utförslöpning (det kan jag väl hålla med om att det ger mig en fördel men jag har inte så mycket val eftersom jag bor på en höjd) så jag beslutade mig helt enkelt för att testa hennes bana!
Så jag cyklade iväg för en liten stund sedan och sprang den på 21:43, vilket är 3 sekunder snabbare än hennes tid på den banan, så nu har jag bevisat dubbelt upp att jag är värdig förstaplatsen (än så länge då)! ;)
Per G, det låter som en seriös jobbtävling
Fasiken vad kul med en s
Fasiken vad kul med en sån jobbtävling. På mitt jobb är det jag och en till som typ hetsar varandra att anmäla oss till en massa olika lopp
Ja maken får rena. Problemet är att han alltid kommer hem och säger nej den vägen går inte den är för bla bla bla
Jag vill oxå ha vägar som är typ de du har Per. Kruxet är att jag bara springer runt nu och då är det så himla lätt att känna sig sliten när man kommer förbi huset igen och då svänga av för att komma hem tidigare än planerat. Måste fixa en bana som går längre bort så jag blir tvungen att springa för att komma hem igen