Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Skönt att höra att sånt fungerar för andra. Då kanske det fungerar för mig med. Dock behöver jag öva på att bli ännu snabbare. Som det är nu är jag allt för jämn. Men fler pass med varierande längder tror jag ska lösa det.
3,5 månad kvar till halvmaran. Jag längtar med skräckblandad förtjusning. Tycker de är skit svårt att välja vart jag ska starta. Man ska skriva in hur snabbt man tror sig klara av distansen. Vad borde jag välja?
Jag har sprungit milen 2 gånger i mitt liv. Nu i torsdags på 59,51. Det kan ju bra bli bättre
Jag försöker intala mig själv att målet är att genomföra halvmaran. Men i mitt jäkla tävlingshuvud hade jag velat klara det under 2 timmar :-S men som sagt försöker intala mig att det är genomförandet som är det viktiga
Enligt någon sån där räknare jag hittade på nätet kunde man skriva i sin tid på 5km eller 1 mil och den räkna ut vad halvmaran skulle ta. Då skulle det ta 2.05-215 beroende på vilken sida jag skrev in det på
Grattis Per och Isold till fina lopp i uselt väder och imponerande tider. När tävlingen får en av sina sämsta vinnartider någonsin, slår du, Isold, till med 3.08. Otroligt! Vilka ben och vilken vinnarskalle du måste ha. :)