Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Ser att 305 finns på ebay/england. Är det värt att köpa därifrån eller be kompisar köpa åt mig? Min pappa är över och jobbar i england varje månad + att jag ahr flera vänner som bor där
Nytt träningspass igår, så skööönt med träningsvärk idag.
Men kommer jag ur soffan igen i morgon, det är utmaningen....
Heja heja Themis
Oj vilken aktivitet, kul
Själv tog jag en cykeltur på en mil igår, så nu har jag ytterligare ett förslag på en runda för milen när jag väl kommer så långt
Annars sitter jag också och mäter på Eniro för att se hur långa olika rundor blir.
Idag hoppas jag komma ut på pass 10 mot milen, 5 minuters joggning varvat med promenader på en minut i totalt 60 minuter. Det är dock en fråga om prioritering (och makens välvilja...), det finns en hel del att göra här hemma efter gårdagens barnkalaskaos.
Tack för den här tråden! Kanske sitter ni på svar på mina frågor? Började löpa för första gången i mitt liv för fyra veckor sedan, helt otränad sedan innan. Har nu fått avbryta hela grejen pga smärta i mina knän och kör crosstrainer istället. När går smärtan över? Vad beror den på? Längtar som in i bomben att få springa ute igen..
Är ju svårt att säga.. Vad har du för skor? Vad är det för underlag? Hur ofta har du sprungit?
Knäproblem kan ju bero på överansträngning, fel skor, eller kanske rent medicinska saker, typ menisk och allt sånt...