Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
M du är ju super duktig
heja heja. Jag har aldrig sprungit så långt än. Måste försöka få till fler långpass nu. Bara 104 dagar kvar till halvmaran
Idag satte jag nytt pb på 5km
Sprang hem från jobbet på 22.03. MEN det är nedförsbacke de första 2km och då går det skitfort. Därav den bra tiden.
Om någon frågar kommer jag fortfarande säga 25.24 som mitt pb på 5km
Detta känns som fusk haha
3:20 bättre än pb, det måste vara en rejäl backe om det enbart var tack vare de första 2km? ;).. Eller har du kanske blivit snabbare samtidigt?
Isold: du är helt makalös (ja uppenbarligen, med banrekord)! Jag är djupt imponerad.
Zezzan: bra jobbat - oavsett medlut.
Här vankas backintervaller när pyret har behagat somna. Och om hon fortsätter som hon gjort de senaste veckorna, kan det verkligen bli en träning inför midnattsloppet... :-/
Ja alltså det känns ju helt sjukt. Hur kunde det gå så fort. Men jag kollade även klockan lite slarvigt innan jag startade och sedan när jag kom hem och enligt den så borde 22 min stämma.
Och nej sååå brant nedförsbacke är det inte. Mer lutning. Kan man verkligen bli så mycket snabbare så fort? Känns konstigt :-S
Nu har jag beställt nya skor! (var längesen jag shoppade prylar nu ;) ) Har beställt ett par Saucony Kinvara 3! Tänkte ge mig på att träna upp framfotalöpning eller vad det heter och mina Adidas Ride 3 gör det nästan svårt eftersom de är så uppbyggda i hälen (man får nästan överdriva steget för att inte få i hälen).
Sen ville jag även ha ett par lite lättare skor och då kändes dessa som en bra kombo eftersom de ändå är någorlunda dämpade. När jag kört med dessa något år eller så kanske jag kan ge mig på ett par lättviktsskor/tävlingsskor, men jag ska nog ta steget via Kinvara först..
Kul med nya grejjer.
Jag springer i ett par Nike Lunarfly tror jag de heter. Köpte för 590kr på intersport. Jag visste ju itne om jag skulle springa 3 eller 30 gånger och därför ville jag ej lägga mer pengar. Nu var jag sprungit ett tag ochv et att jag fastnat så nu funderar jag på bättre/dyrare. Ska nog försöka ta mig förbi löplabbet eller liknande och be om hjälp
Prio 1 är gpsklocka
Tjejruset idag då
Underbart väder fick vi också, så det ska bli kul. Ser speciellt fram emot picknicken efteråt