Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Super bra jobbat Per
Fortfarande lire förkyld. Tar en barvagnspromenix istället. I regnet. Bättre än inget.
Köpte ett par nya skor idag. Fick hjälp av en på stadium. Fick stå på sån där spegelkasse osv, det blev ett par Nike zoom vomero +7.
Känner mig dock osäker pga priset. Jag vet att det egentligen inte är dyrt men för mig som bara sprungit i 3 mån känns det dyrt med ett par skor för 1400kr. Ska sova på saken nu
Ett tag sen jag va inne sist, haft fult upp med matte plugg, träning, skolavslutningar och såklart lill pojken som bara blir allt mer aktiv :)
Träningen går bättre än nånsin, igår var jag nere på 3:40 på intervallerna. Kommer inte ihåg när jag va så snabb sist! Idag blev det ett oplanerat 17 km pass med barnvagnen, trotts motvind hade jag legat på ett 5:10 tempo i snitt :)
Köpte ytterligare ett par skor idag :-S
Kan verkligen itne bestämma mig. Nu har jag ett par Nike lunarfly som jag köpte för att jag tänkte börja springa. De var billiga och har fungerat helt fint.
Men inför halvmaran och fortsatt träning har jag nu ett par nike zoom vomero +7w och ett par adidas supernova glide 4w. Ett par ska lämnas tillbaka imorgon. Frågan är bara vilka.
någon som har några tankar om dessa skor?
I måndags startade jag på ett träningsprogram mot halvmaran.
Idag var det dags för intrvaller. Svetten rann och jag kände mig riktigt duktig. Nu när jag skulle ladda in alla tider i min träningsdagbok så märker jag att endomondo bara redovisar sluttiden
Jag hade gjort iordning intervallpasset där och den sa till precis vad jag skulle göra. Trodde då att jag skulle kunna trycka fram och se de olika delarna av träningspasset.
Tex först skulle jag springa koordinationslopp 3 x 100 meter. efter varje avslutat lopp skulle jag gå tillbaka till start igen. Jag vill ju då självklart se hur fort jag sprang dessa 100 meter gång 1, 2 och 3. Men istället får jag endast fram totaltiden med gång och allt. *besviken*
Finns det någon app där man kan se det jag vill se?