Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Är garmin 410 ett bra köp?
Men oj vilken skillnad i pris det verkar vara. Ser att 410 kostar över 3000kr i Sverige. här ligger den på runt 2000kr och det gör även 210an.
Sprang iformloppet i Oslo idag. Det var det första loppet jag anmälde mig till. anmälde mig till det för att motivera/tvinga mig själv att löpa
Sänkte mitt pb till 25.18 och känner mig riktigt nöjd
Enligt resultatlistorna kom jag på plats 37 av 421 deltagare. jag är super glad och nöjd
Synd att jag itne vann en av alla Garminklockor de lottade ut bara
Hello! Ansluter här, om man får? Fick mitt andra och sista barn i mars. Satsar på midnattsloppet i augusti i sthlm, men det känns t u n g t. Har haft nästan konstanta förkylningar sedan jag födde och kunde i principinte träna under hela graviditeten pga foglossning och sammandragningar. Behöver pepp! Någon annan i liknande sits? Jag vill verkligen komma igång och känna mej starkare och piggare, men dessa jäkla förkylningar sätter käppar i hjulet. Har än så länge bara joggat 2 km sedan förlossningen och det känns väl... okej antar jag. I stort sett inga känningar i fogarna. Börjar bli lite sugen på lngre distanser, jag tror att min kropp egentligen är lämpad för det. Är lång och smal (nåja i vanliga fall, har några kilon kvar). Någon annan nyförlöst som vill peppa upp sej?
Här händer inte mycket på löparfronten. Jag har ingen energi och kroppen känns tung och motvillig. Har tre dagar kvar att jobba och tänker att jag låter det ta lite tid. Hoppas ledigheten ger mig ny energi! Den här övermänskliga tröttheten betyder något...
Pust! Så var vätternrundan avklarad! Ösregn och kallt.. På vissa sätt värre än Stockholm Marathon.. Hade satt upp sub 12 som mål (har inte kört mer än en mil på racer i år) och klarade det med nästan 10 minuters marginal! ;)
Men nu återgår jag till löpningen efter detta korta sidospår! Nästa mål är sub 45 på midnattsloppet gbg vilket kan bli jobbigt eftersom det är en väldigt kuperad bana. Funderar på att provspringa den i veckan för att se hur det känns..