Riotflickan skrev 2012-06-25 11:17:33 följande:
Jag inser att detta med att jag ammar fortfarande säkert inte gör saken bättre. Och har konstant sömnbrist. Jag har inte direkt övervikt, men 3-4 kg kvar till min normalvikt, vilken för många andra kan te sig låg. Men jag har vägt så i hela mitt vuxna liv, när jag mått bra och tränat litegrann och ätit vettigt. Så jag tror att 62 kg till mina 177 är min matchvikt. Tänkte inte köra någon diet utan typ amma bort resten. Jaja, I digress. Jag tycker att det är trevligt med Garmin-klockan för annars har jag inte en susning om hur fort jag springer, plus att man kan springa vilken runda somhelst och ändå ha koll på sträckan. Jag har en 305, kanske skrev jag ngt annat tidigare.
Amningen kan säkert ha en hel del med saken att göra. Kämpa på så kommer det

Heja heja
Malvil skrev 2012-06-25 13:08:21 följande:
hade mer än gärna antagiit den utmaningen - gillar regn
Dock är ordern från kiropraktorn löpvila till på torsdag... Inget allvarligt, förmodligen bara en lättare sträckning. Ska behandla med kyla och antiinlammatoriskt och hoppas det ger sig innan backträningen på torsdag. Den börj jag kunna vara med på, men om jag märker att det förvärras måste jag kliva av. Promenader får jag dock ge mig ut på, så det kanske det blir en när förta Voltarentabletten börjat verka.
Zezzan: Om jag oplanderat missar ett pass eller det inte går som jag tänkt brukar jag hoppa över det och haka på programmet på nästa pass igen. De som tagit fram programmen är medvetna om att de allra flesta av olika skäl inte har möjlighet att genomföra alla pass, så det finns höjd i porogrammen för detta.
Ja jag hoppas det. Nu har jag dock läst att detta program inte ska vara så bra. Utan att det är lite väsl optemistiskt. Vad tror ni?
Klarar man halvmaran på under 2 timmar om man føljer detta?
http://www.jogg.se/Program/Program.aspx?id=25
Jag håller dock høgre tempo då jag tycker det ær super svårt att springa saktare