Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Som sagt,jag är impad och blir inspirerad
du tänker ju helt rätt! Jag springer oxå 3 ggr i veckan, utom 2 gånger när jag var sjuk och hade ingen barnvakt. Brukar försöka ta ett kortare pass i veckan då jag springer fortare (3-4km),ett när jag varierar tempot,typ fartlek,inte nåt seriöst intervallpass direkt,och ett längre pass (5-6,5km) .Jag gillar långpassen bäst och gillar ju att springa sakta men har ändå lite svårt att hålla igen och spara energi så jag orkar längre,konstigt nog! Härligt med båttur!
Det var så sjukt jobbigt att springa 3,5 km idag så jag tröstköpte ett par Nike lunarglide +3. Hoppas de passar...
Yes! Nyss varit ute på en runda,det blev 8 km(på 56 min) och jag är glad och nöjd,det är långt för mig
även om det gick väldigt långsamt. Jag försökte springa eller snarare jogga saktare än jag ville och det funkade fint,hade nog tom lite mer att ge. Milen närmar sig!
åh vad roligt det är när man gör framsteg! Lycka till med tolvan zezzan!
I morse körde jag kilometerintervaller. Så där kring sju på morgonen vill man bara kräkas rätt över löpbandet redan som det är och efter ett gäng intervaller vill man det ännu mer
Numera känns benen som två stockar. Praktiskt med tanke på att jag sedan tidigare har träningsvärken from hell i överkroppen och speciellt axlarna.
12km avklarade. Shit vad tunga mina ben känns. Jag behöver absolut springa fler långpass om så sakta men benen måste härdas.