Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Samuel han som är 4a år började på skridskoskola förra året. 2 dagar i veckan hela vinterhalvåret. Han ÄLSKADE det han sk bli hockey spelare som moster
Skorna har kommit! Och de passade! Wohoooo! Nu ska här kutas...
JIPPI vad kul.
Imorgon står 8 km lugn löpning på schemat. Men imorgon står Madonna i Gbg på mitt schema. Vi får se om jag går upp kl 6 för att springa eller om jag samlar krafter inför kvällens konsert
Har ställt klockan på 6 och då är planen att gå upp och springa. Om jag ej orkat får jag springa på torsdag kväll när jag kommit hem. Men ja är ruggigt sugen på att ta med grejjernaifall man skulle få 1 Tim över
5 km! 33:17. Är mäkta stolt över mej själv. Och svettigt var det... Nya pjucken funkade fin-fint!
Var ute på en liten uppvärmningstur nyss på 2km och sedan körde jag äntligen lite intervallträning!! Hittade hur man gjorde med min Garmin 305 och körde 5x400m med 60 sekunders vila. Intervallerna körde jag i c:a 3:50min/km-takt... pust.. det var jobbigt men inte så tråkigt som jag trodde när jag hade klockan som sa åt mig vad jag skulle göra... ;)