Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Nu har jag betalat startavgiften till DN Stockholm halvmarathon!!!
Heja heja! Den var i början av sept va?
15 september - då ses vi där, Löparmamman!
Och jag kör veckan efter. Kul
Jag är så nervös... och förväntansfull.... Så kul att ha en mål att träna för redan i höst.
Idag har jag haft vilodag från löpningen, vet inte riktigt vad jag ska ge mig på imorgon.
En mil kanske. Beror på vad familjen planerat in.
Är väll dags för dag 1 på träningsprogrammet imorgon om man vill köra det
Jag kör programmet för att klara det på 2 timmar men har justerat tiderna och springer fortare än vad som står i programmet. Jag har svårt att få till mer än 3 springturen i veckan. Men så cyklar jag till och från jobbet varje dag så lite träning får jg där oxå
Dagens planerade 15km gick åt h***ete. Åkte till ett motionsområde där de har en 7km slinga och en 5.2km slinga. planen var att springa7an 2 varv + lite till. men det var helt kasst uppmärkt så det blev vända, vända, hoppa över stock och sten, vända, hamna mitt i skogen, vända igen. Efter 4km hade jag så sjukt ont i min nacke (med nackspärr) och var helt dyngsur så då gav jag upp.
Känns verkligen som ett misslyckande