Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Har precis kommit hem från min 1-mil runda och slagit mitt personbästa som innan var på 59.20 nu sprang jag den på 52.39. Så nöjd!
Intervalltpasset gav mig tydligen bättre självförtroende att öka farten.
Har precis kommit hem från min 1-mil runda och slagit mitt personbästa som innan var på 59.20 nu sprang jag den på 52.39. Så nöjd!
Intervalltpasset gav mig tydligen bättre självförtroende att öka farten.
Jag börjar komma igång så smått efter svackan (stress och envis förkylning) och sprang 6,5 km i lugnt tempo i dag. Nu ligger jag på barnens matta och kör plankor... Puh!
Bra påminnelse hoppas genast ner på golvet och kör plankan
Oj, vad ni är flitiga! Jag ska trotsa mina tidiga förkylnngssymtom och ge mej ut ändå. Har haft såhär i tre dagar nu juh! Håller tummarna för att det inte bryter ut. Jag måste iallafall säga att jag blir inspirerad att läsa om era bravader, trots att jag springer kortare o långsammare än era upp- och nedjoggar. :)
Hej hopp springlopp!
Jag är 42 år och har inte sprungit sen jag var 16 och blev tvingad att bevisa att jag visst klarade av att springa 2,5 km.
Nu har jag lyckats ta mig till vecka fyra på C25K, idag har jag sprungit 5 minuter i stöten. Bara en sån sak! I mitten av augusti ska jag klara 5 km. Jag kommer att fixa det. Punkt.
Vad har "plankan" för effekt?
Är den bra för just löpare??
Tjejer,ni är så duktiga som springer.