• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Zezzan
    Waimea skrev 2012-08-16 19:20:28 följande:
    Zezzan: Hur gick intervallerna?
    inte alls. Blev en LUGNskogstur med en kompis som springer betydligt långsammare än mig istället. Allt är bättre än inget va?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Themis

Så himla frustrerad på vår sjuke vän. Använde aggressionen i löpningen och kortade av 45 sekunder på mina 5 km idag. :-P Hade behövt en halvmil till att lugna ner mig på men det fanns det inte tid till, allt är en sabla röra.

Tröstar mig med en starköl till GI- lasagnen ikväll, det är jag värd.

För övrigt anser jag att anonyma i trådar om harmlösa ämnen bör ignoreras.
  • Zezzan
    Themis skrev 2012-08-16 20:10:17 följande:
    Så himla frustrerad på vår sjuke vän. Använde aggressionen i löpningen och kortade av 45 sekunder på mina 5 km idag. :-P Hade behövt en halvmil till att lugna ner mig på men det fanns det inte tid till, allt är en sabla röra.

Tröstar mig med en starköl till GI- lasagnen ikväll, det är jag värd.
    skål
  • PerG

Kan inte bestämma om jag ska springa intervaller, 5km i snabbfart eller testspringa midnattsloppetbanan i kväll... Hmm..

• Zezzan
    PerG skrev 2012-08-16 20:26:23 följande:
    Kan inte bestämma om jag ska springa intervaller, 5km i snabbfart eller testspringa midnattsloppetbanan i kväll... Hmm..
    Vilket känns mest JIPPI? 
  • PerG

Alla.. ;)... Jag är sugen på alla, med midnattsloppetbanan är jag iofs väldigt nyfiken på... Bor ganska nära starten så det är rätt lätt att sticka dit..

Zezzan skrev 2012-08-16 20:41:32 följande:
    Vilket känns mest JIPPI? 

• Zezzan
    PerG skrev 2012-08-16 20:43:12 följande:
    Alla.. ;)... Jag är sugen på alla, med midnattsloppetbanan är jag iofs väldigt nyfiken på... Bor ganska nära starten så det är rätt lätt att sticka dit..
    Då kör du den så ger du mig/oss rapport efteråt Kom igen heja heja
  • Jespis

Packar ihop familjens alla pinaler. Hinner en sista löprunda längs strandpromenaden imorgon innan jag checkar in löparskorna och allt annat bagage under fm. Sen badar vi, äter och njuter in i det sista - hämtas på hotellet vid 21-tiden. Vill inte lämna Mallis, men längtar lite hem till min egen ö (Frösön) nu!

• Jespis

En knapp månad kvar till halvmaran nu... Bortsett från att långpassen varit alltför få på sistone så känns det nog ganska ok. Tror jag.

• xmarcusx

Mitt första inlägg i tråden:

Laddar för Bellmanstafetten nästa vecka samt Stockholm halvmara (ett favoritlopp). I dag sprang jag 7x750 meter intervaller med en minuts vila. Det gick helt okej, snittade kanske 3:55 vilket är lite långsammare än vad jag tänkte, men jag skyller på värmen.

Svar på tråden Löpartråden 13