• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • änglabitch

Efter rundan igår,som var fina 13 km,fick jag fruktansvärt ont i /runt svanskotan,vakna så fort jag rörde mig inatt. Kan knappt inte ligga,sitta eller stå idag. Vad är det för fel på mig??? Ska man vara slut i kroppen vid 35?

• elinaehn

Efter ett par kilometervar kroppen helt död det var omöjligt att pressa. Varförblir det så? Inte sprungit på flera dagar så jag borde väl orkat??

• LaFontaine
    Themis skrev 2012-08-12 23:10:39 följande:
    Ajjje! :-P

Viktigt meddelande 2:
    7 timmars städning nonstop hos oerhört grisig och deprimerad kompis kan ge mer träningsvärk än milen från i fredags. Obestämd
    Oerhört sorgligt men ändå fantastiskt att du ställde upp!
  • Themis
    LaFontaine skrev 2012-08-13 18:17:35 följande:
    Oerhört sorgligt men ändå fantastiskt att du ställde upp!
    Jag och sex pers till, och vi får ta lördag också med 4-5 pers, för här ska det jäklarimig bytas ut prylar, om det ska bli ett beboeligt hem igen. Om man beställer nya möbler istället för de som är trasiga är det bra om man monterar dem också och inte bara har dem stående att samla damm i 2 år... Obestämd
    För övrigt anser jag att anonyma i trådar om harmlösa ämnen bör ignoreras.
  • Zezzan
    Themis skrev 2012-08-13 19:07:36 följande:
    Jag och sex pers till, och vi får ta lördag också med 4-5 pers, för här ska det jäklarimig bytas ut prylar, om det ska bli ett beboeligt hem igen. Om man beställer nya möbler istället för de som är trasiga är det bra om man monterar dem också och inte bara har dem stående att samla damm i 2 år... Obestämd
    Usch då mår man inte bra inte BRA att ni hjälper till och ordnar
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Themis

Men rundan idag gick bra, även om jag var lite spak efter alla ovana städrörelser....jag klättrar ju inte runt och sanerar luftintag och kravlar under badkar jämt hemma.

För övrigt anser jag att anonyma i trådar om harmlösa ämnen bör ignoreras.
  • Zezzan

jag är super duper stel efter min runda igår. oj oj märks att man haft uppehåll under semestern :-S 

Imorgon ska jag försöka genomföra lite intervaller är tanken. Hoppas jag kan röra benen det underlättar 

• Zezzan

GRYMträningsverk i rumpa och lår och ja som ska springa intervaller idag oj oj. hur ska det gå

• Waimea

Hejhej!

Rallysprang idag. 11 sköna km blev tävlingsfart när jag, efter 6 km, skymtade en rygg längre fram i spåret. Jag tassade på, fick korn och - naturligtvis - hängde av. Fy tusan vad mjölksyra jag drog på mig efter tre rejält kuperade km i 4.20 - fart. Huu. Men det var härligt att gasa och känna gensvaret i kroppen! Tävlingsskalle? Absolut! Men jag hänger bara av killar.

Svar på tråden Löpartråden 13