Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Efter rundan igår,som var fina 13 km,fick jag fruktansvärt ont i /runt svanskotan,vakna så fort jag rörde mig inatt. Kan knappt inte ligga,sitta eller stå idag. Vad är det för fel på mig??? Ska man vara slut i kroppen vid 35?
Efter ett par kilometervar kroppen helt död det var omöjligt att pressa. Varförblir det så? Inte sprungit på flera dagar så jag borde väl orkat??

Men rundan idag gick bra, även om jag var lite spak efter alla ovana städrörelser....jag klättrar ju inte runt och sanerar luftintag och kravlar under badkar jämt hemma.
jag är super duper stel efter min runda igår. oj oj märks att man haft uppehåll under semestern :-S
Imorgon ska jag försöka genomföra lite intervaller är tanken. Hoppas jag kan röra benen
det underlättar
GRYMträningsverk i rumpa och lår och ja som ska springa intervaller idag oj oj. hur ska det gå
Hejhej!
Rallysprang idag. 11 sköna km blev tävlingsfart när jag, efter 6 km, skymtade en rygg längre fram i spåret. Jag tassade på, fick korn och - naturligtvis - hängde av. Fy tusan vad mjölksyra jag drog på mig efter tre rejält kuperade km i 4.20 - fart. Huu. Men det var härligt att gasa och känna gensvaret i kroppen! Tävlingsskalle? Absolut! Men jag hänger bara av killar.
Zezzan: Hur gick intervallerna?